Kiitos Ailalle haasteesta :)
Olisi tehnyt mieleni huijata
kun
kuvakin on näin huono
ja
mitäänsanomaton :))
No, tarkoitus ei kai ole
etsiä mitään mestariotoksia.
Kuva on tulevan
olohuoneemme
nurkasta jossa
kutakuinkin tulee
olemaan television paikka.
Kuvassa näkyy myös
valkolakattu paneelikatto
joka listoituksen jälkeen
alkoi näyttää enemmän
"kellastuslakatulta" :-DD.
Eli siis maalaushommia tiedossa
kunhan
inspis iskee ;)
(lupa heltisi jo!!)
Seuraavaksi haastan mukaan:
Soile
Maikku
Ainosofia
ja
Minnamarika
Haasteen ohjeet:
1. Avaaa neljäs kansio jossa säilytätä valokuviasi
2. valitse neljäs kuvakansiostasi ja
julkaise se blogissasi
3. Selitä kuva
4. Haasta neljä bloggaajaa tekemään sama