Enttirinteen Elämää
Näytetään tekstit, joissa on tunniste
naistenpäivä
.
Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste
naistenpäivä
.
Näytä kaikki tekstit
tiistai 8. maaliskuuta 2011
We Can Do It !
Tällä kertaa en anna teille kukkia,
vaan
VOIMAA
ja
LUOTTAMUSTA
siihen ihan omaan itseen
ja
niihin omiin yksilöllisiin kykyihin,
joita jokaisella meillä on!
No okei, vähän kukkaakin kans ;)
Voimallista Naistenpäivää Ihanaiset!
maanantai 8. maaliskuuta 2010
Hyvää Naistenpäivää !!
Kaikille ihanille bloginaisille
fantastista
Naistenpäivää !!!
Vanhemmat tekstit
Etusivu
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)