Näytetään tekstit, joissa on tunniste tuunaus. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste tuunaus. Näytä kaikki tekstit

maanantai 11. helmikuuta 2013

Heureka, se toimii sittenkin !

Heippati rallaa piiiitkästä aikaa !

Tuunailin tällaisen vanhan
jalkalampun
uuteen uskoon
joskus kesällä...


   

 Tällainen siitä tuli...







Siitä asti se on ollut vain 
ilo silmälle,



mutta nyt se myös
valaisee !
Tänään sain vihdoin vaihdettua siihen
uuden töpselin
(vai mikä se nyt on)
ja 
nyt se siis on taas 
ihan oikeasti 
VALAISIN :)

sunnuntai 25. maaliskuuta 2012

Tuunailua


Aivan kertakaikkisen ihanan
tuunausidean
löysin


blogista.

Tällaisesta
tusinatavara
tasosta
oli
tehty
niiiin
kaunis, että olen aivan myyty !



Tarvikkeetkaan ei ole
päätähuimaavan
kummallisia,
löytyvät varmasti melkein mistä vaan.

Ehkäpä muutama minunkin huonekaluni
saa vielä
jatkoajan
tämän idean myötä :))

lauantai 16. lokakuuta 2010

Kankaalle käyttöä

Kirpparilta taannoin löytämäni
kangas löysi paikkansa.

Varastossa on odottanut
tämä keinutuoli
inspiraatiota.


Se on joskus kauan sitten kierrätyskeskuksesta
tehty löytö,
palvellut jo vuosia
ja
kertaalleen jo verhoiltu uudestaan.

Joutui varastoon kun ei enää
miellyttänyt silmää sen ulkoasu.

Nyt sillä on uusi ulkoasu
ja
sille on suorastaan PAKKO löytyä
paikka olkkarista,
niin tyytyväinen olen lopputulokseen.


Kauniit kaaret
ja
kaikenkaikkiaan viehko olemus :)


Vai mitäs ootte mieltä?

perjantai 23. heinäkuuta 2010

Lisää ruusuja...


Eilen illalla "tarttui"
TAAS
töistälähtiessä
mukaan parit ruusut....

Ruukkuja kyllä on mutta....
ei niin kovin mieleisiä.

Joten tästä lähdettiin.


Alemyynti ruusu
ja
pari vanhaa ruukkua
joista toinen vielä risa.


Tää on joskus ollu niiiiin
ihana, mut ei enää :)



Tämä ruukku taas on toimittanut
jo edesmenneiden gerbiilien


pesätalon virkaa :)



Eikä tämä ruusukaan
kovin hääviltä
näin näytä....



Kaikkien tuunajien pelastus
SPRAYMAALI
pelasti jälleen kerran
tilanteen
ja
lopputulos on tässä!


Mielestäni täysin
edustuskelpoinen kokonaisuus
pihapöydälle :)



Toin myös tullesani pari muuta ruusua...
ja
ihanan punaisen ruukkuliljan
joiden olisi
tarkoitus majoittua
tähän ruukkuun jossa keväiset narsissit :))
vielä odottavat maahanlaittajaa.


Eipä ole järin eksoottisen
näköinen
tämäkään kokoelma
vielä...

Kappais vain, se liljakin sitten
muutti väriään valkoiseksi
kun avasin pakkauksen :D

Petollisia nää nuppuvaiheessa olevat kukkakasvit.

Mut nou hätä, kyllä sekin käy mun väripalettin.
Keltainen sen sijaan olisi ollut katastroofi!!





Tällainen siitä sitten tuli.



Menivät myös ovenpieleen
jo aiemmin laitettujen
pinkkien ruusujen seuraksi.



Tällaiset olivat minun
eilisiltaiset puuhasteluni :)


keskiviikko 13. tammikuuta 2010

Tekemistä käsille...



Tänään odotti
postilaatikossa
mukava
yllätys.

Olen jo pitkään ihastellut
toisten tekemiä
koruja ja
nyt olen päättänyt
ottaa vähän asioista
selvää ja kokeilla
josko kyseinen näpertely
onnistuisi meikä-
läiseltäkin.



Kirjaa oli kirjakerhon sivuilla kovasti kehuttu.
Sopii kuulemma oikein hyvin aloittelijalle ja
ohjeidenkin luvattiin olevan mallia
"rautalangasta väännetty" :).
Eli täydellinen minulle.

Ohjeista löytyy kaulakoruja,

silmälasinauha,

rannekoruja,


korvakoruja,


sisustusjuttuja,






sekä ihania helmikirjonta ohjeita.





Myös tarvittava työvälineistö on selostettu tarkasti.

Eiköhän näillä päästä alkuun!



torstai 7. tammikuuta 2010

Jäätä...






Tänä talvena olemme
saaneet nauttia
täällä etelässäkin
kunnon pakkasista.

On ollut mukava
jäädytellä
kaikkea kivaa
pihalle.

Sekin on taas juttu
jossa vain
mielikuvitus
asettaa rajoja
tekemiselle.

Materiaalit ei maksa oikeastaan mitään.
Niitä löytyy jokaiselta
kotinurkista
ja
luonnosta lisää :)




sunnuntai 3. tammikuuta 2010

Pikatuunaus



Jokin aika sitten kyllästyin
messinginvärisiin
kynttilänjalkoihini.

Niinpä ne vaihtoivat pikaisesti
väriänsä
spreimaalin
suosiollisella avustuksella!

Tältä ne nyt näyttävät.
Ovat mielestäni paljon kivemmat näin.

lauantai 26. joulukuuta 2009

Joulutervehdys ystäviltä


Tässä kuvassa
komeilee kimppu
jonka sain hyviltä
ystäviltäni
Joulutervehdykseksi.
Todella kaunis ja jouluinen kokonaisuus,
lisäsin itse siihen vielä
hopeanauhan.




Lisää kuva