Näytetään tekstit, joissa on tunniste sisustushankinnat. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste sisustushankinnat. Näytä kaikki tekstit

keskiviikko 10. joulukuuta 2014

Ei ikinä !



Hah hah, kyllä se vaan kuulkaa
leidit niin on, että älä koskaan sano
ei koskaan !


Mä olen vannonut inhoavani ikuisesti
kosteantilan
sympatex mattoja.

Joo, no miks tässä on sit kuva semmoisesta???

No siks, kun mä menin ostaan sellaista 
enkä ihan vähää vaan melkeen
3 metriä !


Siinä sitä ny pötköttää,
kylppärin lattialla,
sympatex mattoo  :)


Mä laitan tän koko homman 
joulun piikkiin.
Mä en vaan voinu vastustaa noita värejä :)
Harmaata, valkoista ja punaista...
"myyty mustatakkiselle naiselle", juuh.


keskiviikko 13. elokuuta 2014

Höyryä !

Heippati rallaa piiiitkästä aikaa !
Kuka muistaa vielä tämän jutun?

Laatikko on avattu ja 
saatu jopa sisältö koottua
ja

 TADAA,

tällainen siitä tuli !



Kyllä nyt kelpaa suihkutella.
Vaihtoehtoja löytyy jokaiselle jotain,
on jalka hierontaa, selkä/niska hierontaa,
höyryä jne jne.


Varsinki kylmillä talvi-ilmoilla arvostan
höyryä suuresti kun se on saatavissa nopeammin
kuin sauna :)

maanantai 26. elokuuta 2013

My way

Ihan ajattelematta asiaa sen kummemmin
tuli värkättyä keittiön seinälle
tällainen
"kollaasi"...




tarkemmin aateltuna tää rupeskin 
vähän hymyilyttään :)

perjantai 22. helmikuuta 2013

Blondi tuli taloon

Kirpulta 
tarttui tämä 


tänään mukaan.

Jotenkin niin kaunis,
ajanpatiinaa on jo
ja
oikealta puolelta pala pois,
mutta ehkä juuri siksi
se onkin niin
puhutteleva.

sunnuntai 25. syyskuuta 2011

Iltavalaistuksessa

Illalla tulpaanit suorastaan
loistavat
ja

piskuinen kruunu
kerää katseet
söpöydellään :)

Tunnelmallista sunnuntai-iltaa
Teille kaikille :)

Keittiön päivitystä ja ...

Laittelin keittiöön
hieman syksyisempiä sävyjä.
Sireeniliilat ja turkoosit
saivat luvan väistyä
ruskean, harmaan ja
mustan tieltä.

Nää valotulppaanit on niin hassunhauskat
ja
oikeestaan ihan kauniitkin :)

Valloittava Sian kruunutuikku,
niin mieleinen.

Aikataulussa
pysytään
tämän löydön avulla.

"Tämä kivennäisvesi on
valmistettu 114 M syvän
kalliokaivon raikkaasta
vedestä"

Dayton pitää asiat paikallaan :)

Tuplasti valoa.




Nämä kivat
viinilasin merkkaajat
löysin kirpputorilta.

Se, että tarvitaanko näitä koskaan,
on epätodennäköistä, mut hei,
nää on kauniit :)

Syntymäpäivä oli ja meni.
Nuorimmainen teki kauniin kortin ja
selvästi tietää äidin lempivärit.


Kuvausassistentti "hieman" väsähti :)

lauantai 10. syyskuuta 2011

torstai 14. heinäkuuta 2011

Siivouspäivän satoa


Me tänään nuorimmaisen
kans
siivottiin naisissa.

Keittiö sai siinä samassa
rytäkässä vähän uutta ilmettä :)

Tää kirpparilta löytynyt
pikku naulakko löysi paikan kaapinpäästä.


Kuten myös tää hauska pieni "maisema" :)




Tuo pentikin kaunis tuikkulyhty,
kirpparilta 4€.


Turkoosia (josta en siis oo koskaan tykänny)
tuli taas lisää
parin tyynyn muodossa :)
ja
tyynyt tietty kirpparilta, 1€/2kpl

lauantai 14. toukokuuta 2011

Uusi väri



En oo siis koskaan tähän 40 vuoden
ikään mennessä tykänny
turkoosinsinisestä,
en koskaan!

Nyt mulla on kuitenkin
tämä sininen kivi
ja
se on musta niin pirteä,
raikas, kaunis
ja
vaikka mitä!

Kaikkea se kevät saa aikaan.
Vanhakin sekoaa väreihin :)
Tokihan mulla on ollu
tummansininen,
keltainen
ja
vihreä
kausi joskus eli ei se mitään
uutta
ole, että mieli muuttuu, mutta että

TURKOOSINSININEN !

Sit kysymys,
olisko jollain tiedossa
hyvää ja nopeeta
konstia tämmöisten
inhojen steariiniläikytysten
poistoon?


Ei näytä kauheen kivalta näin :(


keskiviikko 2. helmikuuta 2011

Loppuunmyynti

Hämeenlinnan Anttilassa on
loppuunmyynti.

Ostin sieltä
glögilasit.


Kirkasta lasia valkoisella tekstillä.

Lasissa vaalean glögin ohje.


Vaikeat kuvattavat tässä talven
sinertävässä valossa :)

tiistai 1. helmikuuta 2011

Lisälämpöä kevääseen


Meillä on uusi

TAKKA.


Se on

VALKOINEN
ja
KAUNISMUOTOINEN.

Siinä

EI

ole

LUUKKUJA,

eikä

SAVUPIIPPUA.

Silti se on asennettu

KIVEN

viereen ja siihen on laitettu

TULI



tiistai 7. joulukuuta 2010

Siisti juttu :)



Syksyllä tehty löytö
pääsi viimein
seinälle :))

Läksiäislahja


Yritys jossa työskentelen,
vaihtoi omistajaa kuunvaihteessa.

Edellinen omistaja muisti meitä
mukavalla läksiäislahjalla.


Jo kassi jossa lahjamme saimme
oli tyylikäs.



Ja mitä sisältä paljastuikaan...



todella tyylikkäät Essence juomalasit!



Olin enemmän kuin tyytyväinen,


olenhan itse aiemmin hankkinut
saman sarjan viinilasit.

lauantai 13. marraskuuta 2010

Sadepäivän piristykseksi




Koko päivän on vaan satanu
ja
ollut ihan harmaa keli.

Puhelu vanhemmalle tyttärelle
ja
sitten me naiset lähdettiin
shoppailemaan läheiseen (n.20km) kauppakeskukseen
joka sijaitsee vähän niinkuin
keskellä ei mitään :)


Tässä olis mun "saalis".



Niin ihqut siivoskäsineet
ja
arvokkaan oloiset,
että kyllä nyt kelpaa viemäreitä kaivella.

Tosi kauniit
ja
tyylikkäät


Sara la Fountainen Luhta Homelle
suunnittelemat lasit.



Olen jo aiemmin ostanut sarjan viinilasit.



Laseissa hieno käsintehty
platinan värinen reuna
ja
ajaton, selkeä muotoilu.

Lasit olivat poistopöydässä tosi edullisesti,
6kpl shamppajalseja 10€
ja
6kpl juomalaseja 12€.

Viinilaseista maksoin aiemmin 20€/6kpl.
Nämä siis Tuulosen Outlet Kodin Maailmasta.

Tarjostalon löytöjä on taas
kuvaustaustana oleva
lehmäkuosinen torkkupeitto 19,95€
sekä



tämä jouluinen keittiöpyyhe 3,99€.

Sitten vain kotiin
pizzerian kautta
ja
harmaa lauantai kirkastui kummasti.