Näytetään tekstit, joissa on tunniste nettiostokset. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste nettiostokset. Näytä kaikki tekstit

torstai 11. helmikuuta 2010

Viime viikolta...



Viime viikon
perjantaina oli
lääkärikäynti kaupunkiin.
Samaisella reissulla
Tiimarista löytyi

tämä
ei kai tällä oikeastaan
mitään varsinaista "virkaa"
ole, mutta...
silmän miellyttäminen
riittäköön tällä kertaa
ja

halpa hintakin (2€) tuki
myös osaltaan ostopäätöstä ;)

Tämä kaunis vanupuikkorasia
Tarjoustalosta.

Illalla saapui
myös rakas kumppanini
kotiin ja mitä hän
olikaan hankkinut!

Gymstick Zeus 25
on tämä komeus.
Kerran tätä ihailtiin Prismassa
ja
tuumasin, että tekis varmaan
sunkin niskoille hyvää
ja
siinä se nyt sitten on.

Pidän tästä kovin,
värikin on niin pirteä!

Tämä uusi asukas
on nyt parkeerattu niin,
että harjoitellessa
voi katsella samalla tv:tä
ja
uskokaa tai älkää, mutta
kilometrejä tulee kuin huomaamatta!!

Eniten kyllä tähänmennessä
nuoremmalle (15v) tyttärelle ;),
joka on
aivan ihastunut
laitteeseen .


Myös perheemme
karvaiset jäsenet
saivat jotain.

Heille hankin uuden uljaan
Furminator
harjan.

Eikä sitä kyllä suotta kehuta.
Sillä todellakin
lähtee hyvin irtokarvat
ja
pohjavilla myös.
Omani hankin netin kautta
Delivet Oy:stä
ja
hinta M koolle
kotiin toimitettuna
oli 32,80 €.


Siihen kuului myös tällainen
suojus joka on
kätevä säilytystä
ajatellen.


keskiviikko 20. tammikuuta 2010

Jotex paketti



Tällaista tavaraa
saapui
Jotexin
paketissa tällä kertaa.


Pyöreä valkoinen suojaruukku

4,79 €


Pyöreä suojaruukku

4,99€


Punainen kuutioruukku

2,39€


2 kpl ruskeita kaitaliinoja

5,94€ kpl


Tummanharmaita käsipyyhkeitä

4 kpl/pkt 8,34€


sekä vielä tällaisen


päärmäysnauhan 2,99 €


Koko paketti tuli
- 40% alennuksella
koska edellinen paketti jonka
tilasin oli vahingossa
jakautunut kahteen eri lähetykseen
ja
saapuminenkin kesti tavallista
kauemmin, niin
tarjosivat ystävällisesti
seuraavan tilauksen -40% alella
hyvityksesksi tapahtuneesta :)

Tuo päärmäysnauha, joka siis vain
silitetään kiinni
ja
käänteen pitäisi pysyä sillä
on minulle vielä vieras juttu.
Tilasin nyt senkin kun sain
edullisesti niin pääsen sitten
kokeilemaan sitä joskus johonkin.

torstai 14. tammikuuta 2010

ALE hankintoja


Viime perjantaina
olimme
vanhemman tyttären ja
hänen poikaystävänsä
kanssa hieman
shoppailemassa.

Prisman ALE:sta
tytär löysi
itselleen tämän tuikkulyhdyn.


Hintaa oli -50% alennuksen
jälkeen kokonaista
2,45 € !!

Sisällä olevat lasiset tuikkukipot
ovat irrallisia
joten niitä voi käyttää myös
sellaisenaan, ilman varsinaista
lyhtyä.

Itse löysin tämän kauniin
"hopeisen"
tuikkulyhdyn.

Sen hinta -50% alen
jälkeen oli
6,45€,
eli eipä kallis sekään.

Lyhdyssä oleva reikäkuvio
heijastaa kauniin kuvan
seinälle
kun lyhdyssä on tuli.

keskiviikko 13. tammikuuta 2010

Tekemistä käsille...



Tänään odotti
postilaatikossa
mukava
yllätys.

Olen jo pitkään ihastellut
toisten tekemiä
koruja ja
nyt olen päättänyt
ottaa vähän asioista
selvää ja kokeilla
josko kyseinen näpertely
onnistuisi meikä-
läiseltäkin.



Kirjaa oli kirjakerhon sivuilla kovasti kehuttu.
Sopii kuulemma oikein hyvin aloittelijalle ja
ohjeidenkin luvattiin olevan mallia
"rautalangasta väännetty" :).
Eli täydellinen minulle.

Ohjeista löytyy kaulakoruja,

silmälasinauha,

rannekoruja,


korvakoruja,


sisustusjuttuja,






sekä ihania helmikirjonta ohjeita.





Myös tarvittava työvälineistö on selostettu tarkasti.

Eiköhän näillä päästä alkuun!



tiistai 12. tammikuuta 2010

Elloksen paketti



Myös postimyynneissä on nyt
ALE,
siellä kannattaa
käydä katselemassa
jos jotain mieleistä osuisi
edullisesti kohdalle.
Seuraavassa minun "löytöjäni"
Ellokselta.

Pyöreät Tilda-tabletit,
4 kpl 2€



sekä mattoja kylpyhuoneeseen,
2 kpl pakkaus 3,25€,
tilasin sekä
ruskean,
että
harmaan
pakkauksen.





maanantai 21. joulukuuta 2009

Paketti

Jotexin
paketti saapui jokin aika sitten
ja
tässä siinä saapuneet
ihanuudet esittelyssä.

Tämä musta helmin koristeltu paperitähti maksoi vain 0,99 € ,


siinä oli maininta
koriste,
ei valaisin käyttöön.
Paperi josta se on tehty
on todellakin aika huokoista
laatua eli saattaa olla palovaarallinen,
mutta mielestäni toimii myös ihan vain koristeena.



Punaiset kynttilälyhdyt tilasin kun näin vinkin
SISUSTUS JA SEPUSTUS
blogissa kuinka kauniilta ne
näyttivät ulko-oven
molemmin puolin :)
Hintaa niillä oli 6,49 € kpl.

Olisin halunnut lyhdyt valkoisena, mutta ne olivat loppu.
Nämäkin voi helposti spreijata
valkoisiksi
koska lasi on irtonainen :)

Samassa paketissa tuli myös olohuoneeseen
matto,
mutta sitä en tässä vielä esittele,
näette sen sitten omalla paikallaan myöhemmin.

perjantai 18. joulukuuta 2009

Pakettia pukkaa...

Tällä kertaa ostoksia on tehty
kirpputorilla
ja
Halensilla.

Takan päältä otetussa kuvassa kaikki muu on vanhoja hankintoja
paitsi taka-alalla näkyvä
iso kynttelikko Halens
49,90 €.

Oikeassa reunassa riippuva
Nuutajärven Hetta
tuikkulyhty
löytyi meidän kylän omalta
kirpputorilta
hintaan 3 €,
ei siis todellakaan kallis :)

tässä Hetta lähempää.



Tässä kolmannessa kuvassa oleva tähti jalkalamppu Halens,
11,90 € , eli todella halpa:)
(kiitos vinkistä SISUSTUS JA SEPUSTUS)
Mietin vain, että
olisi kannattanut tilata myös
valkoinen samalla kertaa, mutta
sitten joskus toiste.

Ikkunatähti- valaisin Halens,
hintaa en valitettavasti
enää muista.

Mustat ornamentti tyynypääliset
6,90 € 2kpl.
En vielä ole päättänyt jäävätkö
tyynyissä olevat
tupsut
paikoilleen vai löytävätkö
uuden elämän jossain muussa
tarkoituksessa.
Nähtäväksi jää :)


Ja ehkä paras viimeisenä,
mustat ihanat käsipyyhkeet jotka
on kruunattu
"bling bling"
sydämillä.
Vähän kimallusta myös kylppäriin :)
Hintaa kyseisillä ihanuuksilla oli
11,90 € 4kpl pakkaus.




torstai 17. joulukuuta 2009

Ostoksilla...


Tässä taas ostoksia netistä
ja
kotikaupungistani Hämeenlinnasta.
Kuvan taustana toimiva kangas on
Jotexista
ja iloinen yllätys oli että, kankaan reunat oli
päärmätty valmiiksi :).
Kankaasta on tarkoitus tulla
verhot olohuoneeseen.
Hintaa 5m palalla oli 29,95€.
Myös kuvassa oleva lamppu on
Jotexin mallistoa, alennuksen kanssa hinnaksi jäi
24,99€.
Lampun sai nuorempi tyttäreni.
Tähti, joka on siis johdosta roikkuva valaisin,
tässä ilman johtoa,
Jyskistä,
n. 3.90€.
Harmaa popcorn kulho,
Asko 23,00 €
ja
aivan perus shottilasit joita oli pakkauksessa 6 kpl,
löytyivät Citymarketista !
Hintaa oli muistaakseni kokonaista
4.95 €.
Olin haeskellut mieleisiä jo pitkään ja nyt ne osuivat aivan sattumalta
silmään sieltä.

Laitan näistä kaikista kuvia sitten joskus myöhemmin,
kun tavarat saavat paikkansa uudesta kodistamme.

keskiviikko 16. joulukuuta 2009

Nettiostoksia


Tälläista tavaraa hankin jokin aika sitten NEXET tehtaanmyymälästä. Yhdenkäden chef`n teräksinen pippurimylly 9,02€, suola mylly 6,56€ ja valkosipulipuristin säiliöllä 3,82€. Kuvan veitsi tuli yllätyslahjana, sekin oikein laadukkaan oloinen. Kauppa on sattuman kautta löytynyt ja siellä myydään paljon muutakin kuin keittiötarvikkeita mm. ihania "blig bling" kelloja :). Mielestäni hinnat olivat edullisia kaupan hintoihin verrattuna. Olen oikein tyytyväinen, että sain vihdoin kauan himoitsemani tuotteet näinkin edullisesti. Laitan sitten myöhemmin kuvia tavaroista omailla paikoillaan.