Tänään odotti
postilaatikossa
mukava
yllätys.
Olen jo pitkään ihastellut
toisten tekemiä
koruja ja
nyt olen päättänyt
ottaa vähän asioista
selvää ja kokeilla
josko kyseinen näpertely
onnistuisi meikä-
läiseltäkin.
Kirjaa oli kirjakerhon sivuilla kovasti kehuttu.
Sopii kuulemma oikein hyvin aloittelijalle ja
ohjeidenkin luvattiin olevan mallia
"rautalangasta väännetty" :).
Eli täydellinen minulle.
Ohjeista löytyy kaulakoruja,
silmälasinauha,
rannekoruja,
korvakoruja,
sisustusjuttuja,
sekä ihania helmikirjonta ohjeita.
Myös tarvittava työvälineistö on selostettu tarkasti.
Eiköhän näillä päästä alkuun!