Näytetään tekstit, joissa on tunniste kuntoilu. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste kuntoilu. Näytä kaikki tekstit

torstai 11. helmikuuta 2010

Viime viikolta...



Viime viikon
perjantaina oli
lääkärikäynti kaupunkiin.
Samaisella reissulla
Tiimarista löytyi

tämä
ei kai tällä oikeastaan
mitään varsinaista "virkaa"
ole, mutta...
silmän miellyttäminen
riittäköön tällä kertaa
ja

halpa hintakin (2€) tuki
myös osaltaan ostopäätöstä ;)

Tämä kaunis vanupuikkorasia
Tarjoustalosta.

Illalla saapui
myös rakas kumppanini
kotiin ja mitä hän
olikaan hankkinut!

Gymstick Zeus 25
on tämä komeus.
Kerran tätä ihailtiin Prismassa
ja
tuumasin, että tekis varmaan
sunkin niskoille hyvää
ja
siinä se nyt sitten on.

Pidän tästä kovin,
värikin on niin pirteä!

Tämä uusi asukas
on nyt parkeerattu niin,
että harjoitellessa
voi katsella samalla tv:tä
ja
uskokaa tai älkää, mutta
kilometrejä tulee kuin huomaamatta!!

Eniten kyllä tähänmennessä
nuoremmalle (15v) tyttärelle ;),
joka on
aivan ihastunut
laitteeseen .


Myös perheemme
karvaiset jäsenet
saivat jotain.

Heille hankin uuden uljaan
Furminator
harjan.

Eikä sitä kyllä suotta kehuta.
Sillä todellakin
lähtee hyvin irtokarvat
ja
pohjavilla myös.
Omani hankin netin kautta
Delivet Oy:stä
ja
hinta M koolle
kotiin toimitettuna
oli 32,80 €.


Siihen kuului myös tällainen
suojus joka on
kätevä säilytystä
ajatellen.