Näytetään tekstit, joissa on tunniste korut. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste korut. Näytä kaikki tekstit

perjantai 12. maaliskuuta 2010

Kirppu torilla ja lahja kotoa


Taas on kirppistelty
nuoremman kans.
Se on vähän niinkuin
meidän kahden
yhteinen juttu.
Paras kun mennään kaksin
niin saadaan
rauhassa
penkoa ja tonkia :)

Tässä tän kertaisia
löytöjä.


Korurasia

oli mielestäni


aivan vastustamaton
hinta 6€


ja tää KELLO


siis tää on aivan
TÄYDELLINEN
arkikäyttöön,
tää on niin mun näköinen
ja
toi KRUUNU taulussa
KRUUNAA
koko hienouden!
Hintaa 1€ !!


No tosin en tiedä toimiiko se,
mutta kunhan käyn laitattamassa
siihen patterin
niin sekin asia selviää.


Ja sit tää
kunnon ökytimantti :)


Hinta 1,90€
ja
kuka sanoo ettei oo varaa timantteihin ?? :))


Tää 2KG


oli sitten
aivan
impulssiostos.


Hinta 3€ eli 1,50/kg :))




Ehkä kaikkein hauskin oli
kuitenkin tämä
säästölipas.


Meillä kun vastustetaan pontevasti
kauneusleikkauksia


niin
tää tuntui niin hyvältä vitsiltä,
että pakko oli mukaan ottaa.
Sinäänsä esine on kyllä kaunis.
Hinta 4€.


Viimeisenä tää ihana
bligbling rannekoru
jonka sain
vanhemmalta tyttäreltä.


Ihan toki rihkamaa, mutta niin
MIELEINEN!!



lauantai 23. tammikuuta 2010

Työkaluja :)


Nyt on sitten hankittu
työkalut
korujen tekoa
varten.




tällaiset pienet
sivuleikkurit 1,99 €




piikkinokka-pihdit 1,99 €


litteät





piikkinokka-pihdit 1,99 €


pyöreät.


Näillä pitäisi kuulemma
päästä jo hyvin alkuun.

Nämä on ihan tällaiset
"halpahalli"
versiot, mutta
eiköhän nääkin asiansa aja
kun kyseessä ei
mikään varsinainen
voimailulaji ole:)




keskiviikko 13. tammikuuta 2010

Tekemistä käsille...



Tänään odotti
postilaatikossa
mukava
yllätys.

Olen jo pitkään ihastellut
toisten tekemiä
koruja ja
nyt olen päättänyt
ottaa vähän asioista
selvää ja kokeilla
josko kyseinen näpertely
onnistuisi meikä-
läiseltäkin.



Kirjaa oli kirjakerhon sivuilla kovasti kehuttu.
Sopii kuulemma oikein hyvin aloittelijalle ja
ohjeidenkin luvattiin olevan mallia
"rautalangasta väännetty" :).
Eli täydellinen minulle.

Ohjeista löytyy kaulakoruja,

silmälasinauha,

rannekoruja,


korvakoruja,


sisustusjuttuja,






sekä ihania helmikirjonta ohjeita.





Myös tarvittava työvälineistö on selostettu tarkasti.

Eiköhän näillä päästä alkuun!



sunnuntai 10. tammikuuta 2010

Rakkaimpia korujani



Ajattelin näyttää teille rakkaimmat
koruni
sen jo aiemmin
esitellyn
nomination
rannekkeen lisäksi.


Näissä kuvissa on kaksi
mieheltäni lahjoiksi
tullutta kultaista kaulakorua
jotka kulkevat aina
mukanani.

Tuosta puolikkasta sydämestä
toinen puoli on hänellä
ja tuo ihana "bling bling"
sydän sopii sen kaveriksi täydellisesti
kokonsa puolesta.

Asettuvat kaulassa ollessa kauniisti päällekkäin :)


Tässä taas on kaun sitten kirpputorilta
ostamani hopeinen rannekoru, joka
mielestäni on todella
kauniin mallinen.

Tuo ranskanlilja taas on löytö
paikallisesta Hopeajaloste
nimisestä myymälästä, jossa myydään
korujen lisäksi myös sisustus tavaraa!
Aivan mainio kauppa siis.
Hintaa sillä oli poistopöydässä vain 3,90 € !

Se ei vaan ole vielä päässyt
kaulaan killumaan
koska odottaa sopivan ketjun löytymistä.

maanantai 28. joulukuuta 2009

Lahjontaa

Haluan näyttää myös
teille
ehdottomasti mieluisimman
joululahjani.


Se on tänä vuonna tuo
keskellä oleva
onnenapila-nominationpala.
Itse rannekkeen
ja
sivuilla olevat palat
sain viime jouluna :)