Taas on kirppistelty
nuoremman kans.
Se on vähän niinkuin
meidän kahden
yhteinen juttu.
Paras kun mennään kaksin
niin saadaan
rauhassa
penkoa ja tonkia :)
Tässä tän kertaisia
löytöjä.
Korurasia
oli mielestäni
aivan vastustamaton
hinta 6€
ja tää KELLO
siis tää on aivan
TÄYDELLINEN
arkikäyttöön,
tää on niin mun näköinen
ja
toi KRUUNU taulussa
KRUUNAA
koko hienouden!
Hintaa 1€ !!
No tosin en tiedä toimiiko se,
mutta kunhan käyn laitattamassa
siihen patterin
niin sekin asia selviää.
Ja sit tää
kunnon ökytimantti :)
Hinta 1,90€
ja
kuka sanoo ettei oo varaa timantteihin ?? :))
Tää 2KG
oli sitten
aivan
impulssiostos.
Hinta 3€ eli 1,50/kg :))
Ehkä kaikkein hauskin oli
kuitenkin tämä
säästölipas.
Meillä kun vastustetaan pontevasti
kauneusleikkauksia
niin
tää tuntui niin hyvältä vitsiltä,
että pakko oli mukaan ottaa.
Sinäänsä esine on kyllä kaunis.
Hinta 4€.
Viimeisenä tää ihana
bligbling rannekoru
jonka sain
vanhemmalta tyttäreltä.
Ihan toki rihkamaa, mutta niin
MIELEINEN!!


