Näytetään tekstit, joissa on tunniste kirpputorilöydöt. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste kirpputorilöydöt. Näytä kaikki tekstit

sunnuntai 20. marraskuuta 2011

Peli-iltoihin


Ei oo joulukalenteri tämä ei.
Tää on
LÖYTÖ
taannoiselta
kirpputorikierrokselta.

Lapussa luki "Euronpeli"
ja
hinta oli osuvasti 1€.

Se miksi tää on niiiin
LÖYTÖ,
on se, että
mulla on ollut samanlainen
joskus pienenä,
se oli vaan puolet pienempi versio, mut
muuten ihan samanlainen.

Ymmärtänette, että tämä oli pakko
pelastaa kotiiin :)

Sitten taas tää dominopeli,
aivan upee!

dominoa mulla ei oo koskaan ollu,
vaan nyt korjattiin sekin puute.

Kaiken kukkuraksi tää
on
NIIIIN
sisustukseen sopiva, et
sekin seikka puolsi
hankintapäätöstä.

Kyllä näillä nyt kelpaa pelailla
pimeinä illan tunteina :)

lauantai 10. syyskuuta 2011

torstai 14. heinäkuuta 2011

Siivouspäivän satoa


Me tänään nuorimmaisen
kans
siivottiin naisissa.

Keittiö sai siinä samassa
rytäkässä vähän uutta ilmettä :)

Tää kirpparilta löytynyt
pikku naulakko löysi paikan kaapinpäästä.


Kuten myös tää hauska pieni "maisema" :)




Tuo pentikin kaunis tuikkulyhty,
kirpparilta 4€.


Turkoosia (josta en siis oo koskaan tykänny)
tuli taas lisää
parin tyynyn muodossa :)
ja
tyynyt tietty kirpparilta, 1€/2kpl

keskiviikko 1. kesäkuuta 2011

Kesäkuu, kesäkukkia


Vintage kupponen pelargonille
löytyi kirppikseltä.


Myrsky halusi myös kuvaan :)

Ainosofian innoittamana
hankin elämäni ensimmäisen
rautayrtin.

Sitä saa nyt ihailla keittiön ikkunasta.

Tää ruukku on jälleen
kirppislöytö,
joka oli ostettaessa tämmöinen vihreä,

mutta sai pintaansa harmaata maalia
ja
tietty Myrsky edelleen mukana kuvailemassa :)

Istutin siihen salvian,
pelargonin ja tulilatvan.

Salvian hoito-ohjeita otetaan vastaan, koskapa
googlettamalla löytyi vaan jonkun "huumesalvian"
tietoja ja eihän tää ny toki
sellainen ole :))

perjantai 20. toukokuuta 2011

Kirppustelua :)


Tässä olis viimeisimmän
kirppiskierroksen "sato" :)

Ihana valkoinen X 1€,
valmiiks muovitettu kori 1€,
2 valkoista lautasta 1,25€,
kaitaliina 0,50€
ja
tuo ihana jalallinen tuikkukippo,
ilmaiseksi yhden kirpparin
ulko-ovenvieressä olevasta
ilmaistavarapöydästä, jee :))

Eli hyvää (kaunista) ja
halpaa ON vielä olemassa!


Huomasitteko muuten uuden värin, sireeniliila :)

Vähän kuolleen näköinen kuva, eli laitetaas
pöytä koreeks...

Santpaulia ja "mummon" kupit kaveriks
ja
hieman auringonpaistetta
niin
johan parani!

Kuppeihin löyty vielä kaappien kätköistä
ruusulusikat
niin
kyl nyt kelpaa
tarjota fiinit kesäkahveet poikkeejille :)

Upeet leivokset laitetaan tietty
tähän unelmaiseen hopeavatiin...

No tää viimenen löytö ei ny sit mikään kauheen fiini oo,
mut sitäkin tarpeellisempi!
Oikeestaan näitä on kaksin kappalein, mut
toinen vaan pääs kuvaan (syrjintää).
Eurolla siis kaks tämmöstä
niin pakko oli mukaan ottaa.
Varmasti löytävät paikkansa pihalta :)

Näillä kuvilla ja mietteillä,
hauskaa viikonloppua kaikille ;)

tiistai 10. toukokuuta 2011

Jipii !

Mä oon niin Happy !

Mä saan taas kuvia koneelle,
kiitos sulle ystävällinen ex-työkaveri.
Kyllä suhteilla saa ja autolla pääsee, vai miten se ny meni :)


Tässäpä siis kirpputorilöytöni.

Mun mielestä nää on tosi cool
ja
hinta, 3€ kpl, ei voi valittaa :),

mut hei, meillä ainakin paistaa aurinko, eli pihalle pihalle!

Nähdään :)

lauantai 16. lokakuuta 2010

Kankaalle käyttöä

Kirpparilta taannoin löytämäni
kangas löysi paikkansa.

Varastossa on odottanut
tämä keinutuoli
inspiraatiota.


Se on joskus kauan sitten kierrätyskeskuksesta
tehty löytö,
palvellut jo vuosia
ja
kertaalleen jo verhoiltu uudestaan.

Joutui varastoon kun ei enää
miellyttänyt silmää sen ulkoasu.

Nyt sillä on uusi ulkoasu
ja
sille on suorastaan PAKKO löytyä
paikka olkkarista,
niin tyytyväinen olen lopputulokseen.


Kauniit kaaret
ja
kaikenkaikkiaan viehko olemus :)


Vai mitäs ootte mieltä?

tiistai 28. syyskuuta 2010

Otsikko ???


Ei mitään tietoo otsikosta,
mutt asian ydin on tää.

Kävin nuoremman kanssa
kirpputorilla
ja
Kodin Terrassa
ja
koin jonkinlaisen
valaistumisen värien suhteen.

Tässä nyt ensin kirpparilöydöt.


Kaksi kivaa harmaata kruunukuvioista
tyynynpäällistä yht. 1€,
kiva hopeinen tuikkulyhty 0,50€
ja
todella kiva kangaspala 1,50€.

Kodinterrasta löytyi ihanat värit,


sarja on Sadolin, maailman värit
ja
sarja Nepal
eri muunnoksissaan
ja
tuo kaikkista vaalein
Tobago vaalea.

Kotona viskasin ostokset pöydälle
ja

SIINÄ SE OLI !


Mun uusi sisutajan väripaletti.

Aika hassua,
keräsin sen tänään aivan sattumalta,
lisäsin siihen vain lisäksi kotoa yhden raidallisen
tyynynpäällisen.

Tää kuvaa mun tänhetkistä makua tosi hyvin.
Olen antanut tyylille nimen
Ylellisen Tyylikäs Maalaisromantiikka :DD







perjantai 12. maaliskuuta 2010

Kirppu torilla ja lahja kotoa


Taas on kirppistelty
nuoremman kans.
Se on vähän niinkuin
meidän kahden
yhteinen juttu.
Paras kun mennään kaksin
niin saadaan
rauhassa
penkoa ja tonkia :)

Tässä tän kertaisia
löytöjä.


Korurasia

oli mielestäni


aivan vastustamaton
hinta 6€


ja tää KELLO


siis tää on aivan
TÄYDELLINEN
arkikäyttöön,
tää on niin mun näköinen
ja
toi KRUUNU taulussa
KRUUNAA
koko hienouden!
Hintaa 1€ !!


No tosin en tiedä toimiiko se,
mutta kunhan käyn laitattamassa
siihen patterin
niin sekin asia selviää.


Ja sit tää
kunnon ökytimantti :)


Hinta 1,90€
ja
kuka sanoo ettei oo varaa timantteihin ?? :))


Tää 2KG


oli sitten
aivan
impulssiostos.


Hinta 3€ eli 1,50/kg :))




Ehkä kaikkein hauskin oli
kuitenkin tämä
säästölipas.


Meillä kun vastustetaan pontevasti
kauneusleikkauksia


niin
tää tuntui niin hyvältä vitsiltä,
että pakko oli mukaan ottaa.
Sinäänsä esine on kyllä kaunis.
Hinta 4€.


Viimeisenä tää ihana
bligbling rannekoru
jonka sain
vanhemmalta tyttäreltä.


Ihan toki rihkamaa, mutta niin
MIELEINEN!!



perjantai 29. tammikuuta 2010

Kirpparisaalis :)


Tänään kävin
reippailemassa
oman kylän
kirpputorilla
ja
voi mikä
aarre minua siellä odottikaan !!

Kehys on läpikuultavaa
muovia
ja
mielstäni aivan
ihana!

Eri valaistuksessa
se vaihtaa sävyään
hauskasti.


Siinä on myös hyvin
kauniit
yksityiskohdat.

Hintaa sillä oli
4,50 €
eli
ei se nyt aivan ilmainen ollut,
mutta oli mielestäni niin kaunis
ja
erikoinen, että
ostin ilman muuta :)

sunnuntai 10. tammikuuta 2010

Rakkaimpia korujani



Ajattelin näyttää teille rakkaimmat
koruni
sen jo aiemmin
esitellyn
nomination
rannekkeen lisäksi.


Näissä kuvissa on kaksi
mieheltäni lahjoiksi
tullutta kultaista kaulakorua
jotka kulkevat aina
mukanani.

Tuosta puolikkasta sydämestä
toinen puoli on hänellä
ja tuo ihana "bling bling"
sydän sopii sen kaveriksi täydellisesti
kokonsa puolesta.

Asettuvat kaulassa ollessa kauniisti päällekkäin :)


Tässä taas on kaun sitten kirpputorilta
ostamani hopeinen rannekoru, joka
mielestäni on todella
kauniin mallinen.

Tuo ranskanlilja taas on löytö
paikallisesta Hopeajaloste
nimisestä myymälästä, jossa myydään
korujen lisäksi myös sisustus tavaraa!
Aivan mainio kauppa siis.
Hintaa sillä oli poistopöydässä vain 3,90 € !

Se ei vaan ole vielä päässyt
kaulaan killumaan
koska odottaa sopivan ketjun löytymistä.