Näytetään tekstit, joissa on tunniste sisustus. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste sisustus. Näytä kaikki tekstit

keskiviikko 10. joulukuuta 2014

Ei ikinä !



Hah hah, kyllä se vaan kuulkaa
leidit niin on, että älä koskaan sano
ei koskaan !


Mä olen vannonut inhoavani ikuisesti
kosteantilan
sympatex mattoja.

Joo, no miks tässä on sit kuva semmoisesta???

No siks, kun mä menin ostaan sellaista 
enkä ihan vähää vaan melkeen
3 metriä !


Siinä sitä ny pötköttää,
kylppärin lattialla,
sympatex mattoo  :)


Mä laitan tän koko homman 
joulun piikkiin.
Mä en vaan voinu vastustaa noita värejä :)
Harmaata, valkoista ja punaista...
"myyty mustatakkiselle naiselle", juuh.


maanantai 26. elokuuta 2013

My way

Ihan ajattelematta asiaa sen kummemmin
tuli värkättyä keittiön seinälle
tällainen
"kollaasi"...




tarkemmin aateltuna tää rupeskin 
vähän hymyilyttään :)

perjantai 22. helmikuuta 2013

Blondi tuli taloon

Kirpulta 
tarttui tämä 


tänään mukaan.

Jotenkin niin kaunis,
ajanpatiinaa on jo
ja
oikealta puolelta pala pois,
mutta ehkä juuri siksi
se onkin niin
puhutteleva.

maanantai 11. helmikuuta 2013

Heureka, se toimii sittenkin !

Heippati rallaa piiiitkästä aikaa !

Tuunailin tällaisen vanhan
jalkalampun
uuteen uskoon
joskus kesällä...


   

 Tällainen siitä tuli...







Siitä asti se on ollut vain 
ilo silmälle,



mutta nyt se myös
valaisee !
Tänään sain vihdoin vaihdettua siihen
uuden töpselin
(vai mikä se nyt on)
ja 
nyt se siis on taas 
ihan oikeasti 
VALAISIN :)

perjantai 16. maaliskuuta 2012

Dalani

Löysin Facebookin kautta
uuden
Dalani
nimisen sisustuskaupan.

Nähdäkseen valikoiman
pitää liittyä jäseneksi.

Valikoima käsittää vaihtuvia kampanjoita.

Tuotteiden hintahaitari
on erittäin laaja.

Tuotteet on myös jaettu
tyylillisesti
eri
kategorioihin.

Jos joku kiinnostui jäsenyydestä,
minulle voi laittaa
sähköpostia osoitteeseen
vin.x.d.mincod@hotmail.com
ja
voin suositella sinua jäseneksi
ja
näin voimme kumpikin saada
15€ lahjakortin :)

lauantai 21. tammikuuta 2012

Apuva !

Tää alla oleva taulu on sulattanut mut <3
Nyt on kuitenkin yksi probleemi.

Näin tään myynnissä jossain,
mutta
MISSÄ?

Ruotsalaisen (?) IN MY HOUSEn sivuilta tää
kyllä löytyy,
mutta
ostaisin se mielummin jostain
suomalaisesta
sisustusliikkeestä.

Elikä,
jos joku sattuu muistaan sen
suomalaisen sisustusliikkeen (nettikauppa)
nimen,
mistä tämän voi omakseen ostaa,
olisin tiedosta
enemmän kuin kiitollinen !

maanantai 9. tammikuuta 2012

On se Joulu ensivuonnakin...

sivuilta
bongasin nää
pari kivaa juttua :)

Oikeessa yläkulmassa
webshop outlet,

siellä kaikkea kivaa alessa :)

sunnuntai 20. marraskuuta 2011

Peli-iltoihin


Ei oo joulukalenteri tämä ei.
Tää on
LÖYTÖ
taannoiselta
kirpputorikierrokselta.

Lapussa luki "Euronpeli"
ja
hinta oli osuvasti 1€.

Se miksi tää on niiiin
LÖYTÖ,
on se, että
mulla on ollut samanlainen
joskus pienenä,
se oli vaan puolet pienempi versio, mut
muuten ihan samanlainen.

Ymmärtänette, että tämä oli pakko
pelastaa kotiiin :)

Sitten taas tää dominopeli,
aivan upee!

dominoa mulla ei oo koskaan ollu,
vaan nyt korjattiin sekin puute.

Kaiken kukkuraksi tää
on
NIIIIN
sisustukseen sopiva, et
sekin seikka puolsi
hankintapäätöstä.

Kyllä näillä nyt kelpaa pelailla
pimeinä illan tunteina :)

sunnuntai 25. syyskuuta 2011

Iltavalaistuksessa

Illalla tulpaanit suorastaan
loistavat
ja

piskuinen kruunu
kerää katseet
söpöydellään :)

Tunnelmallista sunnuntai-iltaa
Teille kaikille :)

Keittiön päivitystä ja ...

Laittelin keittiöön
hieman syksyisempiä sävyjä.
Sireeniliilat ja turkoosit
saivat luvan väistyä
ruskean, harmaan ja
mustan tieltä.

Nää valotulppaanit on niin hassunhauskat
ja
oikeestaan ihan kauniitkin :)

Valloittava Sian kruunutuikku,
niin mieleinen.

Aikataulussa
pysytään
tämän löydön avulla.

"Tämä kivennäisvesi on
valmistettu 114 M syvän
kalliokaivon raikkaasta
vedestä"

Dayton pitää asiat paikallaan :)

Tuplasti valoa.




Nämä kivat
viinilasin merkkaajat
löysin kirpputorilta.

Se, että tarvitaanko näitä koskaan,
on epätodennäköistä, mut hei,
nää on kauniit :)

Syntymäpäivä oli ja meni.
Nuorimmainen teki kauniin kortin ja
selvästi tietää äidin lempivärit.


Kuvausassistentti "hieman" väsähti :)

lauantai 10. syyskuuta 2011

tiistai 19. heinäkuuta 2011

Suunnittelua

Seuraavat kuvat
ovat nuoremman lapseni
9. luokalla koulutyönä
tekemästä opiskelija-asunnon
sisustussuunnitelmasta.

Olohuone


WC/kylpyhuone


Olohuoneen tunnelmakuvia


Kansilehti


Tyylikäs toteutus mielestäni
15 vuotiaalta!


torstai 14. heinäkuuta 2011

Siivouspäivän satoa


Me tänään nuorimmaisen
kans
siivottiin naisissa.

Keittiö sai siinä samassa
rytäkässä vähän uutta ilmettä :)

Tää kirpparilta löytynyt
pikku naulakko löysi paikan kaapinpäästä.


Kuten myös tää hauska pieni "maisema" :)




Tuo pentikin kaunis tuikkulyhty,
kirpparilta 4€.


Turkoosia (josta en siis oo koskaan tykänny)
tuli taas lisää
parin tyynyn muodossa :)
ja
tyynyt tietty kirpparilta, 1€/2kpl

lauantai 11. kesäkuuta 2011

Tila

Kuka katsoi Tila ohjelman
viimeviikolla?

Nää kuvat on kyseisen ohjelman muutoskohteesta
ja
kyllä täytyy taas sanoa, että
kyllä Milla Alftan osaa!

Aivan mielettömän sisustuksen hän loihti huvilaan.
Värit on niin mua, paitsi
tosta sinisestä en ehkä just ite niin välitä,
mut sopi kyllä tähän kohteseen.

Voit käydä tutustumassa juttuun
tarkemmin täällä.