maanantai 11. tammikuuta 2010

Vain jäljet jää...




Tässä istui vielä
hetki sitten
Reiska,
jäälyhdyn vierellä,
mitä lie kissan mielessään
puntaroinut.

Nyt näkyy enää vain
lämpöisten tassujen jäljet.

Reiska on mennyt menojaan
suorittamaan aamuista
tarkastuskierrostaan :)

sunnuntai 10. tammikuuta 2010

Rakkaimpia korujani



Ajattelin näyttää teille rakkaimmat
koruni
sen jo aiemmin
esitellyn
nomination
rannekkeen lisäksi.


Näissä kuvissa on kaksi
mieheltäni lahjoiksi
tullutta kultaista kaulakorua
jotka kulkevat aina
mukanani.

Tuosta puolikkasta sydämestä
toinen puoli on hänellä
ja tuo ihana "bling bling"
sydän sopii sen kaveriksi täydellisesti
kokonsa puolesta.

Asettuvat kaulassa ollessa kauniisti päällekkäin :)


Tässä taas on kaun sitten kirpputorilta
ostamani hopeinen rannekoru, joka
mielestäni on todella
kauniin mallinen.

Tuo ranskanlilja taas on löytö
paikallisesta Hopeajaloste
nimisestä myymälästä, jossa myydään
korujen lisäksi myös sisustus tavaraa!
Aivan mainio kauppa siis.
Hintaa sillä oli poistopöydässä vain 3,90 € !

Se ei vaan ole vielä päässyt
kaulaan killumaan
koska odottaa sopivan ketjun löytymistä.

perjantai 8. tammikuuta 2010

AEKI Käytettyjen IKEA -tuotteiden kohtauspaikka

www.aeki.fi

Tällaiseen törmäsin
"naamakirjassa".
En tiedä kuinka uusi
juttu tämä on, mutta
ajattelin nyt kuitenkin
laittaa infoa tänne
asiasta koska minulle
tämä oli ainakin
aivan uutta.

Luulisin että saattaa
kiinnostaa muitakin :)

Kovin paljon ei siellä vielä
ilmoituksia ollut, mutta
eiköhän asia
korjaannu kun tieto leviää.


AikaLauta



Olen etsinyt
ISOA
kelloa olohuoneen
seinälle.
Edellisellä kerralla kun
olimme Lahdessa
shoppailemassa
löytyi Kärkkäiseltä
tämä tumma 95cm
hakisijaltaan oleva kaunotar.
Hintaa oli 69€ -10% ale
koska ripustus juttu
oli rikki.

Tiesin kuitenkin, että ihana
mieheni osaa sen
kyllä korjata joten
tartuin toki tilaisuuteen.
Tässä se nyt odottaa
olohuoneen lattialla
pahvinpäällä
seinällepääsyä.

Saa kunniapaikan takaseinältä :)

Vielä kun löytäisin jostain
keittiöön uuden
kauniin kellon vanhan
ja
väsähtäneen tilalle
niin oltaisiin taas "ajassa mukana".

Mutta tiedän kokemuksesta, että
ei se
hakemalla löydy.
Se vain tulee jossain
yllättäen
vastaan kun on sen aika.

torstai 7. tammikuuta 2010

Jäätä...






Tänä talvena olemme
saaneet nauttia
täällä etelässäkin
kunnon pakkasista.

On ollut mukava
jäädytellä
kaikkea kivaa
pihalle.

Sekin on taas juttu
jossa vain
mielikuvitus
asettaa rajoja
tekemiselle.

Materiaalit ei maksa oikeastaan mitään.
Niitä löytyy jokaiselta
kotinurkista
ja
luonnosta lisää :)




Raksakuulumisia






Olette kyselleet kuulumisia
meidän
rakennusprojektin edistymisestä eli
tässä niitä
nyt sitten tulisi.

Ajattelin aloittaa esittelyn ulkokuvilla jotka on
kylläkin jo viime kesältä
mutta ulkonahan ei kesän jälkeen ole oikein
mitään tehtykään, paitsi lumitöitä :) ja
tosiaan uusia
ulkovalaisimia on tullut mutta
niistä myöhemmin.

Tässä ylhäälä eka näkymä meille tullessa
eli roskakatos.
En ole koskaan ennen tullut ajatelleksikaan
että on se aika outoa,
että tulijoita tervehditään
roskilla !!

Sitten saavutaankin "kahvikopille" :),
Kun rakentamaan alettiin täytyi saada joku lämmin
tila missä kahvitella ja syödä ja
vaihtoehdot oli työmaaparakki vuokralle
tai
tehdään kyseinen tila.
Parakki olisi ollut suht kallis vaihtoento
ja lisäksi vielä
se vaiva edestakas kuljetuksista
ja epäesteettinenkin se toki olisi ollut :)
Joten lopputulos on tässä, myöhempää käyttöä löytyy
varmasti, tila sopii moneen eri tarkoitukseen.


Tässä varsinainen autotallirakennus (kahvikopin
ovelta kuvattuna)
jonka päähän valmistuu pieni asuintila
jossa voimme asustella
varsinaisen talonrakennuksen
aikana.
Vasemmassa reunassa on
keittiön ikkuna.






Tässä sisääntulopääty ja
terassi jonka
"värkkäsimme"
loppukesästä.
Tarkoitus olisi vielä jossain vaiheessa
kattaa se kunhan
ilmat ja inspiraatio
antavat periksi :) mutta
onhan nyt ainakin
kunnolliset portaat
vaihtolavojen tilalla:)



Tässä vielä työmaavahti toimessaan ;)




sunnuntai 3. tammikuuta 2010

Pikatuunaus



Jokin aika sitten kyllästyin
messinginvärisiin
kynttilänjalkoihini.

Niinpä ne vaihtoivat pikaisesti
väriänsä
spreimaalin
suosiollisella avustuksella!

Tältä ne nyt näyttävät.
Ovat mielestäni paljon kivemmat näin.