.jpg)
Olette kyselleet kuulumisia
meidän
rakennusprojektin edistymisestä eli
tässä niitä
nyt sitten tulisi.
Ajattelin aloittaa esittelyn ulkokuvilla jotka on
kylläkin jo viime kesältä
mutta ulkonahan ei kesän jälkeen ole oikein
mitään tehtykään, paitsi lumitöitä :) ja
tosiaan uusia
ulkovalaisimia on tullut mutta
niistä myöhemmin.
Tässä ylhäälä eka näkymä meille tullessa
eli roskakatos.
En ole koskaan ennen tullut ajatelleksikaan
että on se aika outoa,
että tulijoita tervehditään
roskilla !!
Sitten saavutaankin "kahvikopille" :),
Kun rakentamaan alettiin täytyi saada joku lämmin
tila missä kahvitella ja syödä ja
vaihtoehdot oli työmaaparakki vuokralle
tai
tehdään kyseinen tila.
Parakki olisi ollut suht kallis vaihtoento
ja lisäksi vielä
se vaiva edestakas kuljetuksista
ja epäesteettinenkin se toki olisi ollut :)
Joten lopputulos on tässä, myöhempää käyttöä löytyy
varmasti, tila sopii moneen eri tarkoitukseen.

Tässä varsinainen autotallirakennus (kahvikopin
ovelta kuvattuna)
jonka päähän valmistuu pieni asuintila
jossa voimme asustella
varsinaisen talonrakennuksen
aikana.
Vasemmassa reunassa on
keittiön ikkuna.

Tässä sisääntulopääty ja
terassi jonka
"värkkäsimme"
loppukesästä.
Tarkoitus olisi vielä jossain vaiheessa
kattaa se kunhan
ilmat ja inspiraatio
antavat periksi :) mutta
onhan nyt ainakin
kunnolliset portaat
vaihtolavojen tilalla:)
Tässä vielä työmaavahti toimessaan ;)