lauantai 16. lokakuuta 2010

Kankaalle käyttöä

Kirpparilta taannoin löytämäni
kangas löysi paikkansa.

Varastossa on odottanut
tämä keinutuoli
inspiraatiota.


Se on joskus kauan sitten kierrätyskeskuksesta
tehty löytö,
palvellut jo vuosia
ja
kertaalleen jo verhoiltu uudestaan.

Joutui varastoon kun ei enää
miellyttänyt silmää sen ulkoasu.

Nyt sillä on uusi ulkoasu
ja
sille on suorastaan PAKKO löytyä
paikka olkkarista,
niin tyytyväinen olen lopputulokseen.


Kauniit kaaret
ja
kaikenkaikkiaan viehko olemus :)


Vai mitäs ootte mieltä?

perjantai 15. lokakuuta 2010

Pukeudu pinkkiin!

Tänään 15.10. vietetään
Roosa nauha-päivää.

Pukeudutaan pinkkiin,
muutetaan facebook profiili,
osallistutaan keräykseen
tai
voit myös hankkia roosa nauhan
sivuilta oman virtuaali keräyslippaan.

Myös monissa eri kaupoissa
voit hankkia kampanjaan liityviä arkisia hyödykkeitä
kuten esim wc-paperia
ja
näin osallistua todella helposti keräykseen!
Oikein ihanaa Roosaa päivää
kaikille blogisiskoille!


Roosa nauhan sivuille pääset


tiistai 5. lokakuuta 2010

Keittiön uusi väri


Pitihän niitä uusia värejä
päästä kokeilemaan
ja
niin keittiön seinät saivat
uuden värin ylleen viikonloppuna.

Lähtötilanne oli
tämän näköinen,


valoisa ja ilmava maalarinvalkoinen :))
ja
ehkä hieman steriili jopa.


Nyt värinä on siis
Nepal pehmeä
ja
väri on mielestäni tosi onnistunut.


Toimii sekä luonnonvalossa,
että illalla keinovalossa.
Nimensämukaisesti pehmeä.


En vain saa väriä välittymään kuvissa
yhtä kauniina kuin se luonnossa on.


Ikkunassa olevat "verhot" ovat oikeasti
äitini vanhat lakanat,
joissa myös kaunis nimikointi.



Rapunpieleen calluna ja pikkuhavupuu,





sekä kirpparilöytö kori 2€
ja
muutama calluna täytteeksi.




Eli mä annan periksi,

TULKOON SYKSY !!

tiistai 28. syyskuuta 2010

Otsikko ???


Ei mitään tietoo otsikosta,
mutt asian ydin on tää.

Kävin nuoremman kanssa
kirpputorilla
ja
Kodin Terrassa
ja
koin jonkinlaisen
valaistumisen värien suhteen.

Tässä nyt ensin kirpparilöydöt.


Kaksi kivaa harmaata kruunukuvioista
tyynynpäällistä yht. 1€,
kiva hopeinen tuikkulyhty 0,50€
ja
todella kiva kangaspala 1,50€.

Kodinterrasta löytyi ihanat värit,


sarja on Sadolin, maailman värit
ja
sarja Nepal
eri muunnoksissaan
ja
tuo kaikkista vaalein
Tobago vaalea.

Kotona viskasin ostokset pöydälle
ja

SIINÄ SE OLI !


Mun uusi sisutajan väripaletti.

Aika hassua,
keräsin sen tänään aivan sattumalta,
lisäsin siihen vain lisäksi kotoa yhden raidallisen
tyynynpäällisen.

Tää kuvaa mun tänhetkistä makua tosi hyvin.
Olen antanut tyylille nimen
Ylellisen Tyylikäs Maalaisromantiikka :DD







keskiviikko 22. syyskuuta 2010

Nam !



Tänään töistä tullessa
oli kotona odottamassa
ihana yllätys.

Se tuoksui taivaalliselle,
oli lämmintä
ja
maistui aivan ihanalle.

Syksylle ja sen tarjoamille herkuille.



Nuorempi lapsista oli tehnyt
meidän iloksemme

OMENAPIIRAKKAA

ja
kahvitkin oli keitettynä.

Itse en tosin kahvia juo, mutta
lapset kyllä.

Hennakin pääsi lämpimäisiä
maistamaan kun
sattui kotiutumaan koulusta
äidin kyydissä.


Pöydällä uusi liina.

Hopeanharmaata ja valkoista :)


torstai 16. syyskuuta 2010

Kirjaimet tulee...



Meillä ei ole tähänasti
ollut YHTÄÄN tekstiä
kotona.

Nyt ne alkaa kuin
huomaamatta
hiipimään meidänkin
sisustukseen :)
( joo, oon vähä jälkijunassa,
oon nääs hämeestä)
ja
vielä kolme kappaletta
samalla
kertaa!








Tämä toivottaa meille saapuvat
sielut tervetulleiksi.

Väri ei nyt kyllä ollenkaan
ole sitä mihin
suuntaan sisustus muuten
on menossa, mutta
näytti mielestäni kivalta.







Täähän on siis aivan klisee jo,
mutta vaan aina niin
ajankohtainen.




Meillä ei käy
ulkomaita
puhuvia vieraita,
jotes uskalsin ostaa ihan
näin selkeästi suomea
juttelevan opasteen :)

Oletteko muuten huomanneet, että
ruotsalaisissa ja tanskalaisissa
blogeissa alkaa harmaa ja musta
pikkuhiljaa nostamaan
päätään valkoisen rinnalle.
Itsellä tuntuu ainakin juuri nyt
olevan harmaa kovin mieleen
ja
pitkästä aikaa jotain mustaakin
on kotiin eksynyt eli
siis nää tekstit.

Oonkohan mä nyt sit
oikeen trenditietoinen :DD

Eikös noi ruotsi ja tanska oo aina
vähän edellä
meitä noissa muotijutuissa??

keskiviikko 1. syyskuuta 2010

Syksy vaatii valoa






Tässä se nyt on!


Makuuhuoneen uusi

ihku

valaisin.




Tässä on juuri sopivasti
kruunua,
muttei liika
ollakseen imelä.


Ihania "kristalleja"...




ja




tietty myös
blin bling hopeaa :))


Tykkää hän!