tiistai 10. toukokuuta 2011

Kilot

Asupostauksia en oo tehny, eikä tämäkään varsinaisesti sellainen ole.

Tässä kuitenkin kuva minun ihan ekasta "äitiyspaidasta" ja juu, en siis ole raskaana :)
se on vaan tää malli.
Mun trikoopaidat yleensä on ollu vartalonmyötäisiä ja siksi tuo nimitys.

Löysin tään kuiteski kirpparilta ja hinta oli vaan muistaakseni jotain parin euron luokkaa ja joku siinä puhutteli minua (väri?) ja mukaani se lähti.

Ekan kerran kun pidin tätä sain meidän papalta kommentin "On niitä sullekin vähän kiloja tullu" ja hymyt perään.

No myönnetään, tässä lomautuksen aikana joka alkoi helmikuun alussa, on tullu "pari" lisäkiloa :))

Tykkään silti paidasta ja aion pitää sitä edelleenkin!

Saas nähä kauanko menee kun joku tulee kysyyn,


"Oletko raskaana?"


Sitä odotellessa......

Jipii !

Mä oon niin Happy !

Mä saan taas kuvia koneelle,
kiitos sulle ystävällinen ex-työkaveri.
Kyllä suhteilla saa ja autolla pääsee, vai miten se ny meni :)


Tässäpä siis kirpputorilöytöni.

Mun mielestä nää on tosi cool
ja
hinta, 3€ kpl, ei voi valittaa :),

mut hei, meillä ainakin paistaa aurinko, eli pihalle pihalle!

Nähdään :)

tiistai 12. huhtikuuta 2011

Kihlajaispäivä

Meillä vietetään tänään
3v kihlajaispäivää.

Sen kunniaksi nuorimmainen
leipoi kakun josta
ei puutu kaloreita :)

Eli tänään meillä herkutellan!

tiistai 8. maaliskuuta 2011

We Can Do It !



Tällä kertaa en anna teille kukkia,

vaan

VOIMAA

ja

LUOTTAMUSTA

siihen ihan omaan itseen

ja

niihin omiin yksilöllisiin kykyihin,

joita jokaisella meillä on!



No okei, vähän kukkaakin kans ;)




Voimallista Naistenpäivää Ihanaiset!

torstai 24. helmikuuta 2011

Pakkasia pidellään.




Meillä vietetään pakkaspäiviä näin...


"tarkkaillaan" lintuja,


köllötellään,


pidetään huolta itsestä ja


myös kaverista,


leikkejä unohtamatta :),


iltaisin nautitaan kynttilöistä
ja
hämärän hyssystä.

keskiviikko 2. helmikuuta 2011

Loppuunmyynti

Hämeenlinnan Anttilassa on
loppuunmyynti.

Ostin sieltä
glögilasit.


Kirkasta lasia valkoisella tekstillä.

Lasissa vaalean glögin ohje.


Vaikeat kuvattavat tässä talven
sinertävässä valossa :)

tiistai 1. helmikuuta 2011

Lisälämpöä kevääseen


Meillä on uusi

TAKKA.


Se on

VALKOINEN
ja
KAUNISMUOTOINEN.

Siinä

EI

ole

LUUKKUJA,

eikä

SAVUPIIPPUA.

Silti se on asennettu

KIVEN

viereen ja siihen on laitettu

TULI