perjantai 20. toukokuuta 2011

Kirppustelua :)


Tässä olis viimeisimmän
kirppiskierroksen "sato" :)

Ihana valkoinen X 1€,
valmiiks muovitettu kori 1€,
2 valkoista lautasta 1,25€,
kaitaliina 0,50€
ja
tuo ihana jalallinen tuikkukippo,
ilmaiseksi yhden kirpparin
ulko-ovenvieressä olevasta
ilmaistavarapöydästä, jee :))

Eli hyvää (kaunista) ja
halpaa ON vielä olemassa!


Huomasitteko muuten uuden värin, sireeniliila :)

Vähän kuolleen näköinen kuva, eli laitetaas
pöytä koreeks...

Santpaulia ja "mummon" kupit kaveriks
ja
hieman auringonpaistetta
niin
johan parani!

Kuppeihin löyty vielä kaappien kätköistä
ruusulusikat
niin
kyl nyt kelpaa
tarjota fiinit kesäkahveet poikkeejille :)

Upeet leivokset laitetaan tietty
tähän unelmaiseen hopeavatiin...

No tää viimenen löytö ei ny sit mikään kauheen fiini oo,
mut sitäkin tarpeellisempi!
Oikeestaan näitä on kaksin kappalein, mut
toinen vaan pääs kuvaan (syrjintää).
Eurolla siis kaks tämmöstä
niin pakko oli mukaan ottaa.
Varmasti löytävät paikkansa pihalta :)

Näillä kuvilla ja mietteillä,
hauskaa viikonloppua kaikille ;)

maanantai 16. toukokuuta 2011

Voihan värikalvo!

Tänään on sumea päivä.
Huomasin eilen, että silmääni on tullut taas
iriitti eli värikalvontulehdus.
ei kiva ei :(
Tänäaamuna sitten suunta silmäpolille
ja
nyt on taas kahdenlaisia tippoja ja rasvaa
neljäksi viikoksi eteenpäin.
Eka viikko tunnin välein,
toka kahden tunnin ja sitä rataa.



Niinpä oli pakko hakea sairaalasta tullessa
piristykseksi
pari pinkkiä pelargonia.

Etupihan valkoiset orvokit saivat ne kaverikseen.

Perunanarsissit saivat lähtöpassit.



Tämä ihanuus on Rio.

Rio on rodultaan Devon Rex (muistaakseni).
Toinen vanhemmantyttäreni kissoista
jotka olivat meillä kyläilemässä viimeviikolla.
Ystävänsä Devin ei halunnut tulla kuvatuksi, no ehkä
jokun toinen kerta :)

Tämmöistä tänne tänään,
parempaa viikonalkua teille :)

lauantai 14. toukokuuta 2011

Uusi väri



En oo siis koskaan tähän 40 vuoden
ikään mennessä tykänny
turkoosinsinisestä,
en koskaan!

Nyt mulla on kuitenkin
tämä sininen kivi
ja
se on musta niin pirteä,
raikas, kaunis
ja
vaikka mitä!

Kaikkea se kevät saa aikaan.
Vanhakin sekoaa väreihin :)
Tokihan mulla on ollu
tummansininen,
keltainen
ja
vihreä
kausi joskus eli ei se mitään
uutta
ole, että mieli muuttuu, mutta että

TURKOOSINSININEN !

Sit kysymys,
olisko jollain tiedossa
hyvää ja nopeeta
konstia tämmöisten
inhojen steariiniläikytysten
poistoon?


Ei näytä kauheen kivalta näin :(


torstai 12. toukokuuta 2011

Tunnustus


Sain tunnustuksen Ennalta,
Ennan kenkälaatikko blogista!

Kiitos Enna!

Tunnustukseen liityi myös tehtävä
julkaista 3-5 ennenjulkaisematonta
kuvaa elämästäsi
ja
kertoa vähän kuvista, joten....

Nipsu koiramme nautti nuoremman tyttären
huoneessa viime kesän helteiden aikaan
tuulettimen suomasta viilennyksstä:)


Tässä kuvassa Dana vartioi aarrettaan, tyhjää purkkia.

Jotkut ovat ehkä jo huomanneet, että
Danan naurava naama
on kadonnut sivupalkista.
Niin on kadonnut myös elämästämme.

Dana nukkui ihanan eläinlääkärimme avustamana
pois helmikuun alun lumipyrypäivänä.

Danalla oli syöpä ja tämä on melkein viimeisiä kuvia
Danasta.
Kuvassa näkyy jo purkin vierssä jalassa
suht iso kasvain.

Dana oli loppuun asti reipas ja ystävällinen, sillä emme
pitkittäneet asiaa,
halusimme antaa danan lähteä ajoissa
ilman kärsimyksiä .



Tässä vasemmalta oikealle,
Minni, Myrsky ja Reiska.
Ikään ja sukupuoleen katsomatta
sulassa sovussa syömässä.
Minni ei enää ole luonamme,
vaan metsästelee hiiriä kissojen taivaassa.

Tässsä kuva edellistalvelta,
kuvassa meidän pihatien uudet valot.

Valot olivat tosi hieno juttu,
koska alueella
EI OLE
katuvaloja :)


Aika eläinpainotteiseksi meni,
mut hei,
välillä elämä on :)

Tunnustuksen tahdon jakaa
eteenpäin seuraaville:

Maikulle Oma Koti blogiin
Pialle Sitä sun tätä blogiin
sekä
MaMMelille Kivimäen elämää blogiin


tiistai 10. toukokuuta 2011

Kilot

Asupostauksia en oo tehny, eikä tämäkään varsinaisesti sellainen ole.

Tässä kuitenkin kuva minun ihan ekasta "äitiyspaidasta" ja juu, en siis ole raskaana :)
se on vaan tää malli.
Mun trikoopaidat yleensä on ollu vartalonmyötäisiä ja siksi tuo nimitys.

Löysin tään kuiteski kirpparilta ja hinta oli vaan muistaakseni jotain parin euron luokkaa ja joku siinä puhutteli minua (väri?) ja mukaani se lähti.

Ekan kerran kun pidin tätä sain meidän papalta kommentin "On niitä sullekin vähän kiloja tullu" ja hymyt perään.

No myönnetään, tässä lomautuksen aikana joka alkoi helmikuun alussa, on tullu "pari" lisäkiloa :))

Tykkään silti paidasta ja aion pitää sitä edelleenkin!

Saas nähä kauanko menee kun joku tulee kysyyn,


"Oletko raskaana?"


Sitä odotellessa......

Jipii !

Mä oon niin Happy !

Mä saan taas kuvia koneelle,
kiitos sulle ystävällinen ex-työkaveri.
Kyllä suhteilla saa ja autolla pääsee, vai miten se ny meni :)


Tässäpä siis kirpputorilöytöni.

Mun mielestä nää on tosi cool
ja
hinta, 3€ kpl, ei voi valittaa :),

mut hei, meillä ainakin paistaa aurinko, eli pihalle pihalle!

Nähdään :)

tiistai 12. huhtikuuta 2011

Kihlajaispäivä

Meillä vietetään tänään
3v kihlajaispäivää.

Sen kunniaksi nuorimmainen
leipoi kakun josta
ei puutu kaloreita :)

Eli tänään meillä herkutellan!