lauantai 10. syyskuuta 2011

tiistai 6. syyskuuta 2011

Tattadaa !

Nyt se on täällä!
Sain sen noudettua postista viimein
ja
pari päivää se seilasi autossa mukanani.

Tänään sen avasin.

Sieltä paljastui aivan uskomattoman upea
arvontavoittoni.

Voitin siis Diagnoosi:sisustusmania blogin
arvonnassa Marian ihan itse
virkkaaman maton !
Minä joka en koskaan voita MITÄÄN !

Ilo oli ylimmillään jo pelkästä voitosta,
saatika palkinnon hienoudesta.
Joku on tämän maton minulle (vaikkei hän silloin sitä vielä tiennytkään)
juuri virkannut
ja
nähnyt paljon vaivaa.

En tiedä koska raaskin maton laittaa lattialle,
en ainakaan ennen pakkaskelejä,
koska meillä asuu kolme nelijalkaista
karvakaveria kuratassuineen :)

Kiitos vielä kerran Maria !

Tattadaa

keskiviikko 20. heinäkuuta 2011

tiistai 19. heinäkuuta 2011

Suunnittelua

Seuraavat kuvat
ovat nuoremman lapseni
9. luokalla koulutyönä
tekemästä opiskelija-asunnon
sisustussuunnitelmasta.

Olohuone


WC/kylpyhuone


Olohuoneen tunnelmakuvia


Kansilehti


Tyylikäs toteutus mielestäni
15 vuotiaalta!


torstai 14. heinäkuuta 2011

Siivouspäivän satoa


Me tänään nuorimmaisen
kans
siivottiin naisissa.

Keittiö sai siinä samassa
rytäkässä vähän uutta ilmettä :)

Tää kirpparilta löytynyt
pikku naulakko löysi paikan kaapinpäästä.


Kuten myös tää hauska pieni "maisema" :)




Tuo pentikin kaunis tuikkulyhty,
kirpparilta 4€.


Turkoosia (josta en siis oo koskaan tykänny)
tuli taas lisää
parin tyynyn muodossa :)
ja
tyynyt tietty kirpparilta, 1€/2kpl

keskiviikko 13. heinäkuuta 2011

Itikat hus!

Todella tehokas
ja
myrkytön
hyttyskarkoite
syntyy näin:

1 osa vettä
1 osa etikkaa
valkosipulinkynsiä "maun mukaan"

Murskaa vakosipuli vesietikka seokseen,
anna tekeytyä suljetussa astiassa yön yli.
Siivilöi sumupulloon.

Testattu ja hyväksi havaittu!
Tällä voit suihkutella myös
kissat,
koirat,
hevoset
jne.

Täysin turvallinen vaihtoehto
ja
tosi edullinen :)