keskiviikko 13. elokuuta 2014

Höyryä !

Heippati rallaa piiiitkästä aikaa !
Kuka muistaa vielä tämän jutun?

Laatikko on avattu ja 
saatu jopa sisältö koottua
ja

 TADAA,

tällainen siitä tuli !



Kyllä nyt kelpaa suihkutella.
Vaihtoehtoja löytyy jokaiselle jotain,
on jalka hierontaa, selkä/niska hierontaa,
höyryä jne jne.


Varsinki kylmillä talvi-ilmoilla arvostan
höyryä suuresti kun se on saatavissa nopeammin
kuin sauna :)

maanantai 26. elokuuta 2013

My way

Ihan ajattelematta asiaa sen kummemmin
tuli värkättyä keittiön seinälle
tällainen
"kollaasi"...




tarkemmin aateltuna tää rupeskin 
vähän hymyilyttään :)

lauantai 4. toukokuuta 2013

Ilmaistakin on olemassa!

Päätyökseni
pidän nykyisin
Kirppis Q:ta
Hämeenlinnan Kantolassa!



Nyt siellä olisi
saatavilla ihan ilmaiseksi
erä
käytettyjä toimistokalusteita,
pöytiä, kaappeja, hyllyjä jne.



Eli jos liikutte meilläpäin,
niin tulkaahan 
tsekkaamaan löytyisikö
jotain tuunattavaksi kelpaavaa :)


Tarkempi osoite on:

Kirppis Q
Puusepänkatu 2
Hämeenlinna.

Voitte linkittää myös omiin blogeihinne
ja kuvia saa myös käyttää,
sekä
vinkata muutenkin tutuille,
olemme myös 
Facebookissa.


perjantai 22. helmikuuta 2013

Blondi tuli taloon

Kirpulta 
tarttui tämä 


tänään mukaan.

Jotenkin niin kaunis,
ajanpatiinaa on jo
ja
oikealta puolelta pala pois,
mutta ehkä juuri siksi
se onkin niin
puhutteleva.

maanantai 11. helmikuuta 2013

Heureka, se toimii sittenkin !

Heippati rallaa piiiitkästä aikaa !

Tuunailin tällaisen vanhan
jalkalampun
uuteen uskoon
joskus kesällä...


   

 Tällainen siitä tuli...







Siitä asti se on ollut vain 
ilo silmälle,



mutta nyt se myös
valaisee !
Tänään sain vihdoin vaihdettua siihen
uuden töpselin
(vai mikä se nyt on)
ja 
nyt se siis on taas 
ihan oikeasti 
VALAISIN :)

maanantai 18. kesäkuuta 2012

Arvontaa


Mummun Huusholi

arpoo !

Tää arvonta on vain bloggareille
ja
ehtona on, että
jos
voitat, arvot luettuasi kirjan eteenpäin.

Mielestäni erittäin hieno idea!

Aihe on vakava (koulukiusaaminen), mutta

tämä on yksi hieno kosnsti saada

taas asialle julkisuutta

ja

toivottavasti avaa

monen  aikuisen silmät.
i

lauantai 14. huhtikuuta 2012

Tökkii !!!

Nyt ei voi käsittää.
Apua!
En ymmärrä.
Ärsyttää.


Onko puu kaatunu väärään kohtaan,
vai
mikä kumma on?


Joku tässä ei nyt vaan natsaa.


En siis saa lisättyä enään
blogini sivupalkkiin
uusia blogeja joita luen.
Siihen asti menee hyvin kun pitäisi tallentaa,
mut sit täydellinen
jupatti!
Tallennus vaan jatkuu ja jatkuu ja jatkuu........

Mistä kummasta se voisi johtua?

Osaako joku auttaa...


Itse en tästä sotkusta ymmärrä.



(kuvat netin syövereistä)