lauantai 25. lokakuuta 2014

Syksyn puuhasteluja

Pakkanen ehti jo
käydä kyläilemässä,
mutta
periksi ei anneta vielä talvelle :)

Meillä Enttirinteellä puuhastelut
jatkuu pihalla
ja
tuntuu ettei loppua näy.


Rajalle, sille ainoalle jolla meillä on naapuri,
tehtiin istutusaluetta,
johon istutan vapaasti kasvavaksi
aidanteeksi
isotuomipihlajaa, valkoista pihasyreeniä,
loistojasmiketta ja koristearoniaa
sopivasti sikin sokin :)


Aitatolpatkin on osittain paikallaan.



Portinpieleen ollaan hissuksiin
rakenneltu tälläista aitaa.
Aidan väri hieman herätti keskustelua :)
vaan sai sitten lopulta kuitenkin hyväksynnän.

Tosin mallikin oli ensin hyväksytettävä 
päärakentajalla joka sitä piti kovin outona :)

Mielestäni tälläinen perinteinen säleaita
punamullalla maalattuna sopii
maalaimaisemaan mainiosti.



Tässä näkyy aidan loppupää
jossa vielä kovasti työstämistä.

Nuo isot kivet tulevat jäämään
ja
tuonne niiden taakse aidan ja kivien väliin
istutin tuijan.
Onhan se vielä kovin pieni siellä, mutta
kasvaa toivottavasti :)

Kivien edusta taas olis tarkoitus siistiä
koristekatteella
kunhan saan aikaiseksi.

Tämmöistä meiltä tälläkertaa :)

keskiviikko 13. elokuuta 2014

Höyryä !

Heippati rallaa piiiitkästä aikaa !
Kuka muistaa vielä tämän jutun?

Laatikko on avattu ja 
saatu jopa sisältö koottua
ja

 TADAA,

tällainen siitä tuli !



Kyllä nyt kelpaa suihkutella.
Vaihtoehtoja löytyy jokaiselle jotain,
on jalka hierontaa, selkä/niska hierontaa,
höyryä jne jne.


Varsinki kylmillä talvi-ilmoilla arvostan
höyryä suuresti kun se on saatavissa nopeammin
kuin sauna :)

maanantai 26. elokuuta 2013

My way

Ihan ajattelematta asiaa sen kummemmin
tuli värkättyä keittiön seinälle
tällainen
"kollaasi"...




tarkemmin aateltuna tää rupeskin 
vähän hymyilyttään :)

lauantai 4. toukokuuta 2013

Ilmaistakin on olemassa!

Päätyökseni
pidän nykyisin
Kirppis Q:ta
Hämeenlinnan Kantolassa!



Nyt siellä olisi
saatavilla ihan ilmaiseksi
erä
käytettyjä toimistokalusteita,
pöytiä, kaappeja, hyllyjä jne.



Eli jos liikutte meilläpäin,
niin tulkaahan 
tsekkaamaan löytyisikö
jotain tuunattavaksi kelpaavaa :)


Tarkempi osoite on:

Kirppis Q
Puusepänkatu 2
Hämeenlinna.

Voitte linkittää myös omiin blogeihinne
ja kuvia saa myös käyttää,
sekä
vinkata muutenkin tutuille,
olemme myös 
Facebookissa.


perjantai 22. helmikuuta 2013

Blondi tuli taloon

Kirpulta 
tarttui tämä 


tänään mukaan.

Jotenkin niin kaunis,
ajanpatiinaa on jo
ja
oikealta puolelta pala pois,
mutta ehkä juuri siksi
se onkin niin
puhutteleva.

maanantai 11. helmikuuta 2013

Heureka, se toimii sittenkin !

Heippati rallaa piiiitkästä aikaa !

Tuunailin tällaisen vanhan
jalkalampun
uuteen uskoon
joskus kesällä...


   

 Tällainen siitä tuli...







Siitä asti se on ollut vain 
ilo silmälle,



mutta nyt se myös
valaisee !
Tänään sain vihdoin vaihdettua siihen
uuden töpselin
(vai mikä se nyt on)
ja 
nyt se siis on taas 
ihan oikeasti 
VALAISIN :)

maanantai 18. kesäkuuta 2012

Arvontaa


Mummun Huusholi

arpoo !

Tää arvonta on vain bloggareille
ja
ehtona on, että
jos
voitat, arvot luettuasi kirjan eteenpäin.

Mielestäni erittäin hieno idea!

Aihe on vakava (koulukiusaaminen), mutta

tämä on yksi hieno kosnsti saada

taas asialle julkisuutta

ja

toivottavasti avaa

monen  aikuisen silmät.
i