lauantai 4. joulukuuta 2010
perjantai 3. joulukuuta 2010
torstai 2. joulukuuta 2010
keskiviikko 1. joulukuuta 2010
Joulukalenteri
Oon joskus ostanut
tään hupaisan
Krissen Joulukalenterin
ja
ajattelin teidänkin antaa
tänävuonna nauttia
Krissen piristävistä
jouluvalmistelu neuvoista
ja
hauskoista kuvista!
Tästä kalenterista on tullu mulle ihan perinne :))
lauantai 13. marraskuuta 2010
Sadepäivän piristykseksi
Koko päivän on vaan satanu
ja
ollut ihan harmaa keli.
Puhelu vanhemmalle tyttärelle
ja
sitten me naiset lähdettiin
shoppailemaan läheiseen (n.20km) kauppakeskukseen
joka sijaitsee vähän niinkuin
keskellä ei mitään :)
Tässä olis mun "saalis".
Niin ihqut siivoskäsineet
ja
arvokkaan oloiset,
että kyllä nyt kelpaa viemäreitä kaivella.
Tosi kauniit
ja
tyylikkäät
Sara la Fountainen Luhta Homelle
suunnittelemat lasit.
Olen jo aiemmin ostanut sarjan viinilasit.
Laseissa hieno käsintehty
platinan värinen reuna
ja
ajaton, selkeä muotoilu.
Lasit olivat poistopöydässä tosi edullisesti,
6kpl shamppajalseja 10€
ja
6kpl juomalaseja 12€.
Viinilaseista maksoin aiemmin 20€/6kpl.
Nämä siis Tuulosen Outlet Kodin Maailmasta.
Tarjostalon löytöjä on taas
kuvaustaustana oleva
lehmäkuosinen torkkupeitto 19,95€
sekä
tämä jouluinen keittiöpyyhe 3,99€.
Sitten vain kotiin
pizzerian kautta
ja
harmaa lauantai kirkastui kummasti.
Verho-ongelmia
Keittiössä verhot vaihtuu aikas
tiiviiseen tahtiin.
Pitkään on olleet nää ns. lakanaverhot
jotka saivat jäädä vielä
maalausurakankin jälkeen.
Sitten alkoi tulla niitä mustia vaikutteita....
eli piti saada mustaa myös verhoihin.
Ne oli ensin tosi kivat mutta sitten...
ei se musta nyt sit kuitenkaan taida
olla se just mun juttu, enää :)
Ja tuo kappakin alkoi vaikuttaa
jotenki liian romanttiselta.
Eli valkoinen kappalakana pois ja
mustat pois.
Tilalle tälläistä "marmorista" harmaanruskeaa ja
kirpparilta mukaan tarttunut
suora kappa teksteillä.
NO muuten ok, mut toi kappa...
se nyt vaan ei taas jotenki natsaa...
On liian hallitseva
tai
jotain...
Vaikka siinä on kyllä myös
jotain
josta pidän kovasti...
Muistinkin yhden kangaspalan jonka
olen joskus myös kirpparilta kotiuttanut
ja
siitähän saisi juuri sopivan valelaskosverhon
kapan tilalle.
Mut kun senkään väri ei oikeen käy noihin
sivuverhoihin...
Taitaa olla helpompi ostaa uudet sivuverhot
jotka sopii sekä kappaan
että tulevaan laskosverhoon, ehkä....
Niin tai sit vois etsiä uuden kankaan
laskosverhomateriaaliksi joka sopisi
sivuverhoihin, tai...
Niin, kyllä te tiedätte, nää on
toisinaan niin
hankalia nää sisustus
jutut ja vaativat pohdintoja
ja
pähkäilyjä
ja
hyvät jalat et jaksaa kulkea hakemassa sitä
"juuri oikeaa"
kangasta ja mitä milloinkin,
mut on se vaan niin palkitsevaa sitten kun se jokin
löytyy ja saa taas
jonkun jutun mieleisekseen.
Sit sitä voi istua
ja
ihailla aikaan saannoksiaan.
Ainakin hetken, kunnes tulee
uusi "ongelma" :DD
lauantai 16. lokakuuta 2010
Kankaalle käyttöä
Kirpparilta taannoin löytämäni
kangas löysi paikkansa.
Varastossa on odottanut
tämä keinutuoli
inspiraatiota.
Se on joskus kauan sitten kierrätyskeskuksesta
tehty löytö,
palvellut jo vuosia
ja
kertaalleen jo verhoiltu uudestaan.
Joutui varastoon kun ei enää
miellyttänyt silmää sen ulkoasu.
Nyt sillä on uusi ulkoasu
ja
sille on suorastaan PAKKO löytyä
paikka olkkarista,
niin tyytyväinen olen lopputulokseen.
Kauniit kaaret
ja
kaikenkaikkiaan viehko olemus :)
Vai mitäs ootte mieltä?
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)