Enttirinteen Elämää
torstai 24. helmikuuta 2011
Pakkasia pidellään.
Meillä vietetään pakkaspäiviä näin...
"tarkkaillaan" lintuja,
köllötellään,
pidetään huolta itsestä ja
myös kaverista,
leikkejä unohtamatta :),
iltaisin nautitaan kynttilöistä
ja
hämärän hyssystä.
keskiviikko 2. helmikuuta 2011
Loppuunmyynti
Hämeenlinnan Anttilassa on
loppuunmyynti.
Ostin sieltä
glögilasit.
Kirkasta lasia valkoisella tekstillä.
Lasissa vaalean glögin ohje.
Vaikeat kuvattavat tässä talven
sinertävässä valossa :)
tiistai 1. helmikuuta 2011
Lisälämpöä kevääseen
Meillä on uusi
TAKKA.
Se on
VALKOINEN
ja
KAUNISMUOTOINEN.
Siinä
EI
ole
LUUKKUJA,
eikä
SAVUPIIPPUA.
Silti se on asennettu
KIVEN
viereen ja siihen on laitettu
TULI
perjantai 24. joulukuuta 2010
Joulukalenteri 24.
torstai 23. joulukuuta 2010
Joulukalenteri 23.
keskiviikko 22. joulukuuta 2010
Joulukalenteri 22.
tiistai 21. joulukuuta 2010
Joulukalenteri 21.
Uudemmat tekstit
Vanhemmat tekstit
Etusivu
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)