Enttirinteen Elämää
tiistai 8. maaliskuuta 2011
We Can Do It !
Tällä kertaa en anna teille kukkia,
vaan
VOIMAA
ja
LUOTTAMUSTA
siihen ihan omaan itseen
ja
niihin omiin yksilöllisiin kykyihin,
joita jokaisella meillä on!
No okei, vähän kukkaakin kans ;)
Voimallista Naistenpäivää Ihanaiset!
torstai 24. helmikuuta 2011
Pakkasia pidellään.
Meillä vietetään pakkaspäiviä näin...
"tarkkaillaan" lintuja,
köllötellään,
pidetään huolta itsestä ja
myös kaverista,
leikkejä unohtamatta :),
iltaisin nautitaan kynttilöistä
ja
hämärän hyssystä.
keskiviikko 2. helmikuuta 2011
Loppuunmyynti
Hämeenlinnan Anttilassa on
loppuunmyynti.
Ostin sieltä
glögilasit.
Kirkasta lasia valkoisella tekstillä.
Lasissa vaalean glögin ohje.
Vaikeat kuvattavat tässä talven
sinertävässä valossa :)
tiistai 1. helmikuuta 2011
Lisälämpöä kevääseen
Meillä on uusi
TAKKA.
Se on
VALKOINEN
ja
KAUNISMUOTOINEN.
Siinä
EI
ole
LUUKKUJA,
eikä
SAVUPIIPPUA.
Silti se on asennettu
KIVEN
viereen ja siihen on laitettu
TULI
perjantai 24. joulukuuta 2010
Joulukalenteri 24.
torstai 23. joulukuuta 2010
Joulukalenteri 23.
keskiviikko 22. joulukuuta 2010
Joulukalenteri 22.
Uudemmat tekstit
Vanhemmat tekstit
Etusivu
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)