tiistai 8. maaliskuuta 2011

We Can Do It !



Tällä kertaa en anna teille kukkia,

vaan

VOIMAA

ja

LUOTTAMUSTA

siihen ihan omaan itseen

ja

niihin omiin yksilöllisiin kykyihin,

joita jokaisella meillä on!



No okei, vähän kukkaakin kans ;)




Voimallista Naistenpäivää Ihanaiset!

torstai 24. helmikuuta 2011

Pakkasia pidellään.




Meillä vietetään pakkaspäiviä näin...


"tarkkaillaan" lintuja,


köllötellään,


pidetään huolta itsestä ja


myös kaverista,


leikkejä unohtamatta :),


iltaisin nautitaan kynttilöistä
ja
hämärän hyssystä.

keskiviikko 2. helmikuuta 2011

Loppuunmyynti

Hämeenlinnan Anttilassa on
loppuunmyynti.

Ostin sieltä
glögilasit.


Kirkasta lasia valkoisella tekstillä.

Lasissa vaalean glögin ohje.


Vaikeat kuvattavat tässä talven
sinertävässä valossa :)

tiistai 1. helmikuuta 2011

Lisälämpöä kevääseen


Meillä on uusi

TAKKA.


Se on

VALKOINEN
ja
KAUNISMUOTOINEN.

Siinä

EI

ole

LUUKKUJA,

eikä

SAVUPIIPPUA.

Silti se on asennettu

KIVEN

viereen ja siihen on laitettu

TULI