torstai 9. helmikuuta 2012

Mary Kay

Minä, en ole koskaan käyttänyt
MITÄÄN
ihonhoitotuotteita
säännöllisesti
ja
meikkaankin todella harvoin.

Syytän aikaisia herätyksiä (oikeasti
kyse laiskuudesta) ;)

Sitten tuli päivä kun työkaveri kutsui luokseen
Mary Kay ihonhoitokutsuille....
"joo, kyllä mä voin tulla, mut en kyllä osta mitää",
niin, niin, en tietenkään ;)

Kotiin tulin kuitenkin

113 €

ihonhoitosarjan kanssa !!!

Miten tässä näin kävi ???

Teimme siellä itsellemme
ohjatusti
käsi-
ja
kasvohoidon
ja
olin aivan vakuuttunut, että
tarvitsen yläkuvassa näkyvän sarjan ;)

Siihen kuuluu siis tämä "puhdistusaine", josta
firman nettisivuilla kerrotaan näin :

"Tämä normaalista kuivalle iholle sopiva voidemainen puhdistus raikastaa ja puhdistaa ihoa sitä kuivattamatta. Se puhdistaa, kuorii ja raikastaa yhdellä kertaa, mahdollistaen ihon ikääntymistä ehkäisevän prosessin syntymisen. Tuloksena on hyvinvoiva ja hehkuva iho."


"TimeWise® Age-Fighting Moisturizer normal/dry vähentää ihon ikääntymisen merkkejä ja antaa nuorekkaamman ulkonäön. Tämä koostumus auttaa säilyttämään kosteuden iholla, ehkäisee ikääntymisen merkkejä ja sisältää seuraavan sukupolven antioksidantteja, jotka suojaavat ihoa ennenaikaista ikääntymistä vastaan. Tämä runsas ja kosteuttava moisturizer vahvistaa ihon omaa kykyä säilyttää kosteutta ja estää kosteuden haihtumista. Tuloksena on pehmeä ja joustava iho."


sekä tämä "Foundation":

"TimeWise Luminous-Wear™ Liquid Foundation: Normaalista kuivalle iholle. Sisältää ihoa kosteuttavaa jojobaa, joka jättää ihollesi miellyttävän tunteen. Ihosi saa välittömästi koko päivän kestävän hehkun ja ihosi pinnasta tulee sileämpi ja kauniimpi. Sopii myös herkälle iholle. Antaa raikkaan ja kuulaan lopputuloksen."

Olen nyt suht aktiivisesti käyttänyt
kyseisiä tuotteita ja minua on jopa pyydetty
edustajaksi kyseiseen yritykseen, mutta....

Minulla on aina tuotteita käyttäessäni tunne, että
silmäni ovat jotenkin "alastomat", eli
todella herkät ilmavirroille.

Esim. autoillessa lämmityslaitteen aiheuttama
ilmavirta häiritsee todella silmiäni ja
muutenkin tuntuu kokoajan, että
"silmiin tuulee" ....

En nyt oikein tiedä miten asiaan suhtautuisin....

Toivoisinkin nyt teiltä kokemuksia ko. tuotteista
ja
niiden mahd. laadusta
tai
sen puutteesta,
onko jollain ollut vastaavia tuntemuksia
jne.


En todellakaan voi alkaa myydä tuotteita,
joita en voi vilpittömästi suositella muille...





5 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

:) Olen 5 vuotta käyttänyt vain ja ainoastaan Mary Kay kosmetiikkaa. Olen konsultti...omaan ja sukulaisten käyttöön edullisesti periaatteella...riittää minulle näin :) Time wise 2 in 1 on todella hyvä...sopii kiireiselle kuten minä. Sillä ei kuitenkaan kannata silmänympäryksiä pestä...joillakin se voi kirvellä...siihen tosi hyvä silmämeikinpoistaja. Ja sama pätee myös kosteusvoiteeseen ja meikkivoiteeseen. Jos ihosi on ollut aikaisemmin pintakuiva ja nyt olet alkanut hoitamaan ja ihon pinta on pehmeämpi ja hengittää ikäänkuin paremmin...voi johtua siitäkin...ja lisäksi pakkanen! Meikkivoidettakaan ei kannata laittaa liian lähelle silmää...tai ainakin varovasti.
Pakkasella ilma on erittäin kuivaa ja laittaa myös ihon koetukselle. Olen joskus nuorena lukenut kosmetologigsi, mutta en niitä töitä enää tee. Minusta tuotteet ovat parempia kuin jotkut "ammattisarjat"...mutta toki totuus on se että toiselle passaa toinen ja toiselle toinen. Ite aloin konsultiksi, että saan itse halvemmalla ostaa tuotteita. Kerään sukulaisten ja tuttujen tilaukset yhteen tilaukseen tietyin väliajoin...pysyn aktiivisena. Tuotteita saisi kyllä helposti vieraillekkin myytyä . Oma usko tuotteeseen kaiken a ja o...Se tarttuu :) Kassin hinnan saa äkkiä tienattua takas ja sit kaikki on plussaa:)

Minna-Enttirinteen Elämää kirjoitti...

Hei Pauliina ja kiitos kommentistasi. Pesuainetta en tosiaan olekaan käyttänyt silmänympärysiholle, koska sehän myös kuorii...kosteusvoidettakaan en "silmiin" laita, mutta tosiaan, meikkivoiteen olen levittänyt myös luomille ja tummien silmänalusten peitoksi... ehkäpä tuo "tuulinen" tunne silmissä johtuu juuri siitä...pitääpä kokeilla jättää se pois, kiitos vaan vinkistä :)

Heidi kirjoitti...

Itse käytän kyllä silmien ympärillä myös meikkivoidetta ja siihen päälle vielä concealeria...jota ilman en pärjää...sen verran pandakarhu olen 8-) Mutta kannattaa varoa jos herkät silmät. Ja sitten miettiä sopiiko sinulle. Pyydä konsulttiasi neuvomaan sinua ja suosittelemaan jotain muuta jos tuote ei ole sinulle se paras mahdollinen :)

katariina kirjoitti...

Heippa! Blogissani on sinulle tunnustus, ole hyvä:)

Jansku kirjoitti...

Täytyypä kommentoida :)

mä oon itse käyttänyt Mary Kay sarjaa nyt n. pari vuotta ja olen ollut tyytyväinen. Alunperin se lähti kokeilusta huuto.netin kautta, kun sain edullisemmin. Sen jälkeen oon tilannut tuotteita samaiselta myyjältä, joka asuu jenkkilässä :) saan huomattavasti edullisemmin tuotteet hänen kautta. Sanotaanko, että -50% varmaan hinnasta pois. Tilaan usein kerralla enemmän, niin ei tarvitse jatkuvasti tilailla.

Tuosta ei itsellä ainakaan ole kokemusta, että silmät olis herkemmät kuin aiemmin.