keskiviikko 15. helmikuuta 2012

Tunnustus

Sain tämän tunnustuksen
Kullanmaalla-blogista.

Tunnustuksen voi saada blogi
jolla on
alle 200 lukijaa,
hihii, no mullehan tää
passaa sillon vallan mainiosti :)

Kiitoksia Katariinalle!

Tunnustus kuuluu jakaa
myös 5 blogille eteenpäin,
eli tänne matkaa tunnustus myös:


Näillä eväin kivaa päivän jatkoa kaikille :)

torstai 9. helmikuuta 2012

Mary Kay

Minä, en ole koskaan käyttänyt
MITÄÄN
ihonhoitotuotteita
säännöllisesti
ja
meikkaankin todella harvoin.

Syytän aikaisia herätyksiä (oikeasti
kyse laiskuudesta) ;)

Sitten tuli päivä kun työkaveri kutsui luokseen
Mary Kay ihonhoitokutsuille....
"joo, kyllä mä voin tulla, mut en kyllä osta mitää",
niin, niin, en tietenkään ;)

Kotiin tulin kuitenkin

113 €

ihonhoitosarjan kanssa !!!

Miten tässä näin kävi ???

Teimme siellä itsellemme
ohjatusti
käsi-
ja
kasvohoidon
ja
olin aivan vakuuttunut, että
tarvitsen yläkuvassa näkyvän sarjan ;)

Siihen kuuluu siis tämä "puhdistusaine", josta
firman nettisivuilla kerrotaan näin :

"Tämä normaalista kuivalle iholle sopiva voidemainen puhdistus raikastaa ja puhdistaa ihoa sitä kuivattamatta. Se puhdistaa, kuorii ja raikastaa yhdellä kertaa, mahdollistaen ihon ikääntymistä ehkäisevän prosessin syntymisen. Tuloksena on hyvinvoiva ja hehkuva iho."


"TimeWise® Age-Fighting Moisturizer normal/dry vähentää ihon ikääntymisen merkkejä ja antaa nuorekkaamman ulkonäön. Tämä koostumus auttaa säilyttämään kosteuden iholla, ehkäisee ikääntymisen merkkejä ja sisältää seuraavan sukupolven antioksidantteja, jotka suojaavat ihoa ennenaikaista ikääntymistä vastaan. Tämä runsas ja kosteuttava moisturizer vahvistaa ihon omaa kykyä säilyttää kosteutta ja estää kosteuden haihtumista. Tuloksena on pehmeä ja joustava iho."


sekä tämä "Foundation":

"TimeWise Luminous-Wear™ Liquid Foundation: Normaalista kuivalle iholle. Sisältää ihoa kosteuttavaa jojobaa, joka jättää ihollesi miellyttävän tunteen. Ihosi saa välittömästi koko päivän kestävän hehkun ja ihosi pinnasta tulee sileämpi ja kauniimpi. Sopii myös herkälle iholle. Antaa raikkaan ja kuulaan lopputuloksen."

Olen nyt suht aktiivisesti käyttänyt
kyseisiä tuotteita ja minua on jopa pyydetty
edustajaksi kyseiseen yritykseen, mutta....

Minulla on aina tuotteita käyttäessäni tunne, että
silmäni ovat jotenkin "alastomat", eli
todella herkät ilmavirroille.

Esim. autoillessa lämmityslaitteen aiheuttama
ilmavirta häiritsee todella silmiäni ja
muutenkin tuntuu kokoajan, että
"silmiin tuulee" ....

En nyt oikein tiedä miten asiaan suhtautuisin....

Toivoisinkin nyt teiltä kokemuksia ko. tuotteista
ja
niiden mahd. laadusta
tai
sen puutteesta,
onko jollain ollut vastaavia tuntemuksia
jne.


En todellakaan voi alkaa myydä tuotteita,
joita en voi vilpittömästi suositella muille...





lauantai 21. tammikuuta 2012

Apuva !

Tää alla oleva taulu on sulattanut mut <3
Nyt on kuitenkin yksi probleemi.

Näin tään myynnissä jossain,
mutta
MISSÄ?

Ruotsalaisen (?) IN MY HOUSEn sivuilta tää
kyllä löytyy,
mutta
ostaisin se mielummin jostain
suomalaisesta
sisustusliikkeestä.

Elikä,
jos joku sattuu muistaan sen
suomalaisen sisustusliikkeen (nettikauppa)
nimen,
mistä tämän voi omakseen ostaa,
olisin tiedosta
enemmän kuin kiitollinen !

maanantai 9. tammikuuta 2012

On se Joulu ensivuonnakin...

sivuilta
bongasin nää
pari kivaa juttua :)

Oikeessa yläkulmassa
webshop outlet,

siellä kaikkea kivaa alessa :)

sunnuntai 25. joulukuuta 2011

sunnuntai 20. marraskuuta 2011

Peli-iltoihin


Ei oo joulukalenteri tämä ei.
Tää on
LÖYTÖ
taannoiselta
kirpputorikierrokselta.

Lapussa luki "Euronpeli"
ja
hinta oli osuvasti 1€.

Se miksi tää on niiiin
LÖYTÖ,
on se, että
mulla on ollut samanlainen
joskus pienenä,
se oli vaan puolet pienempi versio, mut
muuten ihan samanlainen.

Ymmärtänette, että tämä oli pakko
pelastaa kotiiin :)

Sitten taas tää dominopeli,
aivan upee!

dominoa mulla ei oo koskaan ollu,
vaan nyt korjattiin sekin puute.

Kaiken kukkuraksi tää
on
NIIIIN
sisustukseen sopiva, et
sekin seikka puolsi
hankintapäätöstä.

Kyllä näillä nyt kelpaa pelailla
pimeinä illan tunteina :)

perjantai 21. lokakuuta 2011

Ulkohommia

Edellisen viikonloppuvapaan
jalkinevalinta kertonee jo jotain...

Työlistalla oli viemärisäiliön (vai mikä se nyt on )
esiinkaivuu ja

tämän murheenkryyni kohdan
tiivistys, josta on pintavedet salakavalasti
soljuneet säiliöön joka näin ollen
on ollut jatkuvasti täynnä :(
No, nyt vika on korjattu
ja
vedentulo raanasta entistä lähempänä :)

Toinen homma oli terassin laajennuksen
anturamonttujen kaivuu
ja
tään rännikaivon siirto alta pois
joka työ oli varsinaisesti mun heiniä :)

Tässä ehkä mun päivän
käytetyimmät työkalut.
Laseri ja lapio,
nykyaika ja perinteet
sulassa sovussa :)

Päärakentajalla oli "hieman"
suurempi "lapio" :)

Kaivuri tonki suorastaan
pelottavan lähellä
rakennuksen nurkkia...

ja mun tehtävä oli neuvoa
päärakentajaa nurkan takaa,
et minne käännellään kauhaa jne.

Tämmöistä jälkeä saatiin aikaan
ja
koska kuski oli tarkka kuin mikä
niin vahingoilta vältyttiin :)

Kuka muistaa vielä tän maiseman?

Nyt se näyttää näin hienolta,

kiitos Päärakentajan
taidokkaan koneenkäytön
ja
itse rakentamansa "tasausvehkeen".



Voin kertoo,
ettei paljo haravointihommia jääny :)

Muuta kuin siemenet selkään
ja
nurmea odottelemaan :)

Tämmöistä me saatiin
aikaan vkl vapaalla.

Oon niin tyytyväinen :)